Gå til innhold

Hvor kan ei feit dame kjøpe laaange treningsskjorter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker XXXL størrelse.. Har begynt å trene med PT, og når jeg skal ta øvelser med armene over hodet så går skjorten opp og han ser den ekle magen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Snøvott
AnonymBruker
Skrevet

Her i Bergen har jeg sett at det finnes en Dressmannbutikk for store menn (?). Kanskje de har noen enkle, ensfargede t-skjorter?

Ellers synes jeg ofte store t-skjorter er korte og brede, leter etter smale og lange t-skjorter for å dekke rumpen litt, men det er vanskelig å oppdrive.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare skal ha en vanlig t-skjorte og trene i i XXXL, så går du enten i "plus size" avd på HM, Lindex etc. Men der er det dyrt synes jeg, Så til spnt bruk går jeg faktisk på herrebutikk og finner en kul herreskjorte i dobbel-X i stedet. Så føler jeg meg litt mindre også! ;) (en hel X mindre er ikke og forakte!)

Ellers sp vil jeg bare si: Du har kommet i gang! Flott gjort, jeg VET hvor vanskelig det kan være. Og jeg tror nok ikke PTn synes hverken du eller magen din er ekkel. For det første så tjener de lønna si på deg, og for det andre så tror jeg de synes det er inspirerende når vi som er ganske så store virkelig tar tak og GJØR noe... ;)

Lykke til, det blir lettere for hver eneste kilo! :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

.

Hva slags dritt var det du klarte å lire av deg nå, snøsokk?

ts

• Liker 1
Gjest EryMax
Skrevet

Skal du ha en t-skjorte å bor i Oslo, så har du Dressmann XL inne på Østbanehallen. De har helt vanlige t-skjorter opptil størrelse 9xl.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Skal du ha en t-skjorte å bor i Oslo, så har du Dressmann XL inne på Østbanehallen. De har helt vanlige t-skjorter opptil størrelse 9xl.

må bare spørre.. hvor mye må man veie for å ha 9xl i størrelse?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her i Bergen har jeg sett at det finnes en Dressmannbutikk for store menn (?). Kanskje de har noen enkle, ensfargede t-skjorter?

Ellers synes jeg ofte store t-skjorter er korte og brede, leter etter smale og lange t-skjorter for å dekke rumpen litt, men det er vanskelig å oppdrive.

Det er det som er problemet mitt, jeg har store t-skjorter, men de blir brede og alikevel for korte når jeg skal heve armene over hodet. og så ender jeg opp med en skjorte som er så stor at skuldrene på skjorta er med albuen, og enden på skjortearmen er helt nede hendene. Så jeg ser ut som jeg har på meg en sånn jervenduk: Min lenke :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er det som er problemet mitt, jeg har store t-skjorter, men de blir brede og alikevel for korte når jeg skal heve armene over hodet. og så ender jeg opp med en skjorte som er så stor at skuldrene på skjorta er med albuen, og enden på skjortearmen er helt nede hendene. Så jeg ser ut som jeg har på meg en sånn jervenduk: Min lenke :fnise:

:fnise:

Ja, jeg synes det er merkelig. Kan liksom ikke se for meg kroppsformen som kler de korte og brede t-skjortene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bare skal ha en vanlig t-skjorte og trene i i XXXL, så går du enten i "plus size" avd på HM, Lindex etc. Men der er det dyrt synes jeg, Så til spnt bruk går jeg faktisk på herrebutikk og finner en kul herreskjorte i dobbel-X i stedet. Så føler jeg meg litt mindre også! ;) (en hel X mindre er ikke og forakte!)

Ellers sp vil jeg bare si: Du har kommet i gang! Flott gjort, jeg VET hvor vanskelig det kan være. Og jeg tror nok ikke PTn synes hverken du eller magen din er ekkel. For det første så tjener de lønna si på deg, og for det andre så tror jeg de synes det er inspirerende når vi som er ganske så store virkelig tar tak og GJØR noe... ;)

Lykke til, det blir lettere for hver eneste kilo! :)

Tusen takk for det :) Har alltid slitt litt med vekta, har PCO og legger fort på meg. I tillegg til depresjon og trøstespising OG antidepressiva har jeg lagt på meg noe helt hinsides. Så det er på tide å prøve å gå ned litt :)

Gjest EryMax
Skrevet

Da tror jeg du er på størrelse med han Jørgen Foss.

AnonymBruker
Skrevet

Si det snuppeduppa... Jeg tror det må være ganske mye. Jeg veier 120kg, og er vel en 3-4XL. ts.

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Ja, jeg synes det er merkelig. Kan liksom ikke se for meg kroppsformen som kler de korte og brede t-skjortene.

Nei sant, helt merkelig. Jeg har funnet noen sinletter på ebay som ser ut til å være ganske lange, men jeg må ha noe som ikke er helt tettsittende og med armer..

Gjest EryMax
Skrevet (endret)

Her er ei helt vanlig T-skjorte fra Dressmann XL

Endret av EryMax
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt noen skjorter fra en netbutikk som har plus size, i en ekstra stor størrelse, så jeg regner med de blir lange nok. Men jeg skulle ønske jeg fant noen skjorter som hadde ekstra lengde slik at jeg slapp å gå så unødvendig opp i størrelse. Ser liksom ut som jeg har tatt på meg et telt.. Eller en sånn jervenduk.

Ts

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe noen veldig lange singleter som de har på HM og Gina Tricot for å trene i, riktinok i vanlig str, men de finnes sikkert i den store avdelingen også.

Det går jo an å ha på en t-skjorte utenpå singletten hvis du vil ha med ermer, så slipper du at magen kommer fram i alle fall, siden det var det du var bekymret for :)

AnonymBruker
Skrevet

Her er ei helt vanlig T-skjorte fra Dressmann XL

Takk, det blir nok en slik om ikke de fra den plus size nettbutikken blir lange nok :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for det :) Har alltid slitt litt med vekta, har PCO og legger fort på meg. I tillegg til depresjon og trøstespising OG antidepressiva har jeg lagt på meg noe helt hinsides. Så det er på tide å prøve å gå ned litt :)

AB#4 her.

Dette klarer du! Og (hvertfall for meg) så følte jeg meg bedre psykisk når jeg fikk av noen kilo og kunne gå ned på anti depressivaene. For DE legger man hvertfall på seg av. Og med trening og kosthold på plass i tillegg, så rant kiloene av. :) (Føltes sånn hvertfall)

Har noen kilo igjen, jeg også.

Og, forresten - når jeg begynte så hadde jeg samme problemet som deg med armene over hodet og sånn. Så det jeg gjorde var at jeg fant en lang tunika type skjorte med 3-kvart arm i rent bomull. Den gikk ned på låra men satt ellers greit nok. Den og en tights var treningstøyet til jeg følte meg "grei nok" til å stille i ordentlig treningstøy.

Jeg følte meg også som en dust der jeg pustet og peste, knall-rød i toppen og svettet som bare feite mennesker kan etter et par minutter med oppvarming!

Innbilte meg at alle i treningsstudioet lo av meg, men holdt ut! PT var redningen for meg også, hun kjørte meg hardt og hjalp meg holde motivasjonen. :)

Så ikke gi opp! ;)

• Liker 1
Skrevet

Beklager, har ingen konkrete forslag som gir svar på spørsmålet ditt. Men, hva med å kjøpe en lang, litt stram singlett (dette får man jo ganske mange steder nå for tiden) som du kan ha under, og så en t-skjorte som passer godt på kroppen over? Da gjør det jo ikke noe om t-skjorten sklir litt opp når du løfter armene over hodet :) Synes ofte forsøk på å skjule overvekt ved å kjøpe for store klær virker mot sin hensikt...

Lykke til med treningen!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...