Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som studerer/har studert dette? Jeg har nemlig fått det anbefalt av en veileder, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil. Hvis folk har noen meninger om dette studiet, vil jeg gjerne høre dem. Hva syns du om oppbygging av studiet? Jeg går på et studie på universitetet nå med mye lesing for meg selv og lite og noe dårlige forelesninger, syns jeg, og om jeg skal begynne på noe nytt kunne jeg tenke meg et studie med litt mer oppfølging og "tettere forhold".

Har hørt at spesialpedagogikk skal være litt yrkesrettet - at man er i praksis osv. Er det variert? Eller er det bare "les masse, kom å ta eksamen"? Og hva tenker du å jobbe med, du som studerer det? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye å bidra med, men har tenkt til å studere spes.ped etterhvert jeg også, så henger meg bare på her for å få med tips og meninger :)

(Det er jo forresten flere måter å ta spes.ped på. 3-årig bachelor + evnt. master, eller du kan ta f.eks førskolelærer og bygge på med spes.ped enten årsstudium eller master.. Jeg ble anbefalt å ta førskolelærer i bunnen for å ha mer å gå på, og flere jobbmuligheter.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...