klaraklokk Skrevet 17. januar 2004 #1 Skrevet 17. januar 2004 Har noen erfaring med det? Jeg er litt kresen på kaker skjønner du, så jeg tenker rett og slett på en hjemmelaget ostekake. Men det jeg lurer på er om noen har erfaringer med dette og bilder som du kan vise meg. Jeg lurer fælt på hvordan jeg skal arrangere( blir kanskje vanskelig med etasjer...)den og pynte..... Noen ideer?
Gjest Tabby Skrevet 17. januar 2004 #2 Skrevet 17. januar 2004 Er du flink til å bake selv? Jeg synes alle kaker kan brukes som bryllupskake jeg, selv skal vi ha en nøttebunn med en fromasj på i 3 etasjer men den øverste etasjen blir ikke satt frem så gjestene ser den, den går rett i fryseren til vår første bryllupsdag. Toppen blir da pyntet med blomster som går i igjen i brudebuketten. Stativ kan man kjøpe, jeg vet at cacas har, og jeg tror det kan leies hos noen bakere også. Da må du bare vite rett størrelse så du får kakene til å passe pent på platene i stativet. Jeg vet at man får både runde, hjerteformede (det skalvi ha) og 6kantede stativ. Pynt kan du lage selv av sjokoladepasta, marsipan, frukt som er vanlig eller sukret. Altså du har uendelige muligheter. Så om du vil ha ostekake så gå for det!
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #3 Skrevet 17. januar 2004 Hei... Hjørnevik Bua i Florø har ESTE ostekake :D Den er kjempe nydli
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #4 Skrevet 17. januar 2004 Der skulle ikke stå ESTE... Der skulle stå VERDENS BESTE :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå