Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så fortvilt! Første runde på pergo etter to år med prøving og uregelmessige sykluser og nå har jeg begynt å få skikkelig vondt når vi har sex! Kjennes ut som om penis stanger i livmortappen. Har opplevd dette før, men da har vi bare tatt en liten pause.

Det kan vi ikke nå, når EL er rett rundt hjørnet. Så i går hadde vi sex to ganger. Sambo har fått litt prestasjonsangst etter at vi startet å prøve, så det er rett som det er han rett og slett ikke får til å "levere varene". Jeg er sta som ett esel og SKAL få det til å gå, så i går ble det ett par langvarige runder til tross for smerte.

I dag har jeg hatt konstant vondt i livmor og rundt eggstokkene (ikke stikking). KAN det være EL som forårsaker smertene? Det kjennes ut som luft i magen, bare på helt feil sted. Kjennes ut som jeg er skikkelig forslått, stiv og støl i livmora..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som eggløsningssmerter.

Men dere har sex alt for ofte! To ganger om dagen kan redusere sannsynligheten for å lykkes. Sex annenhver dag er mer enn nok for å treffe eggløsning, man er jo fruktbar i ca 6 dager.

Skrevet

Vi pleier å ha sex annenhver dag, men i går gikk det ikke på første forsøk. Derfor to ganger. Men takk for råd :-)

Skrevet

Jeg er ikke prøver, men svarer likevel. Og jeg opplever ofte at det gjør vondt å ha sex rundt EL, det kjennes ut som om innvollene mine får juling rett og slett. Ta det sakte og forsiktig, det pleier å hjelpe hos oss!

Og lykke til med prøvingen!

Skrevet

Takk for gode råd :-) Er så usikker på om det er EL eller ikke da ingen av testene har blitt positiv enda, men det du beskriver som EL smerter ligner mine på på en prikk!

Skrevet

Jeg er også på pergo og mener at det sto at en bivirkning kan være at man får vondt i eggstokkene, men vi krysser fingrene for at det er ELsmerter! :)

"Godt" å høre at det er flere enn min mann som sliter med å levere varene på kommando. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier også å ha ganske sterke eggløsningssmerter. For oss funker sex bedre i den perioden hvis jeg sitter på ham, da kan jeg styre det og unngå at det gjør vondt.

Skrevet

Det var nok EL smerter ja :) Fikk en KJEMPEPOSITIV EL-test nå nettopp :rodmer:

Skrevet

Jeg er også på pergo og mener at det sto at en bivirkning kan være at man får vondt i eggstokkene, men vi krysser fingrene for at det er ELsmerter! :)

"Godt" å høre at det er flere enn min mann som sliter med å levere varene på kommando. :)

Hehe, ja takk det samme! Stakkars mannfolk xD

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja takk det samme! Stakkars mannfolk xD

Vi er og prøvere.......og jeg har sluttet å si ifra når jeg har eggløsning....for da "dauer doffen" totalt! Så nå følger jeg med selv, også blir han heller kraftig forført i den aktuelle perioden :fnise:

Han har null peiling på syklusen min, og vi har et jevnt sexliv likevel, så sånn sett fatter han ingenting....(altså, han er med på babyplanene da, det er ikke sånn at jeg lurer han!).

• Liker 1
Skrevet

Min er motsatt... Han følger med på syklusen min, spør om resultat av eggløsningstester, hva dagens temperatur er og hvordan grafen ser ut. Og kommer med teorier om hva vi kan gjøre for å øke sannsynligheten (og alle teorier bunner jo selvfølgelig ut i mer sex :gjeiper: )

• Liker 1
Skrevet

Vanligvis så sier jeg ingenting om hvor jeg er i syklussen, men denne pp har han fulgt godt med på testene, da dette er første runde med pergo. Og når jeg fikk DEN positive testen i går, måtte han bare få se den xD Blir spennende å prøve i kveld :-)

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg klarte å bli gravid så lå jeg på rygg på badet etter sexen, med bena opp, og prøvde å hjelpe sæden inn med fingrene. Det var mye som ikke "ble sprøytet inn" på naturlig måte. Og det gikk..Vi hadde prøvd i ett år og spiren satt. Vet ikke om det er et godt råd, men har hørt om folk som faktisk sprøyter inn sæd med sånn plastikk sprøyte om sæden "ikke får nok fart.." :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...