AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hvor lang tid tar det fra man sender inn søknaden og til man eventuelt blir innkalt på et intervju?
Maiava88 Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Det er veldig individuelt vil jeg tro. Da min forrige arbeidsplass søkte etter folk, tok jeg dem inn på intervju fortløpende.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Jeg fikk svar ca 1,5 uke etter fristen for innsending av dokumentasjon. En uke senere fikk jeg resultatet av intervjuet.
Filliputt Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har søkt jobber der det gikk MANGE uker fra søknadsfristen gikk ut til de begynte å innkalle til intervju. Kanskje spesielt i det offentlige. På andre jobber har jeg opplevd å bli innkalt til intervju dagen etter at søknadsfristen gikk ut. Så konklusjonen er at det er umulig å si
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 hva tror dere hvis det ikke er gitt noen søknadsfrist, men at det bare står snarest? - fortløpende da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå