Gå til innhold

SATC - er slutt! Men...

Hvem burde Carrie ende opp med?  

1. 1. Hvem burde Carrie ende opp med?

• Big
      41
    • Aidan
      20
    • Berger
      1
    • Alexander
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine damer, og herrer?, glem nå i allefall ikke at det kommer en dokumentar de to påfølgende mandager på tv3 i timeslot'n til satc

Fjerde innlegg:

Og så var det jammen santen meg over!

Jepp, ikke noe å gjøre med det!

Elvis has left the building, the fat lady has sung, etc.

Hmmm, er vel i grunnen ikke noe mer å si om den saken?

Tredje innlegg:

Oki, i episoden på mandag så bestemmer jentene seg for at å sende Big til Paris for å forsøke å vinne tilbake Carrie.

Og, det er vel greit. Hva som helst er bedre enn Pervertovsky! jada, jeg vet at navnet er stavet feil, det var liksom meningen da.

Men, jeg holder på mitt: Nemlig at Aidan burde vært den som stakk av med Carrie tilslutt! Jada, jeg vet at det ikke går, men en stakkar kan jo fantasere.

Andre innlegg :

Jepp, nå er det jammen ikke lenge igjen gitt!

I allefall for de av oss som ikke har sniktittet på nettet eller på andre måter. :wink:

Jeg kommer ikke over det altså, jeg synes Alexander er så - blæh! At de ikke kunne funnet noen andre. Sukk. Som f.eks Aidan.

Synes episoden i dag var veldig bra, lenge siden sist nå. Synes de (siste episodene) har båret preg av at det nærmere seg slutten, og de har virket som de ikke helt har lagt hjerte og sjel i arbeidet. Men det tar seg opp gitt!

første innlegg :

Charlotte er godt gift, Miranda ser ut som hun er på tur å finne tilbake til den som betyr mest for henne, og Samantha - er fornøyd.

Så alt er vel i skjønneste orden da?

Men hva med Carrie?

For å være helt ærlig har jeg ikke sansen for denne nye russiske beileren... og med nyinnkjøpt sesong 4 av satc, så kommer jeg til slutningen at Aidan var nok det beste som har skjedd Carrie.

Men det varte jo ikke. Går vel ikke an å ha hovedpersonen lykkelig gift før siste episode spilles inn.

Sukk, skulle ønske Aidan kunne komme tilbake...

Men hvem synes så dere passer best for Carrie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker godt russeren. Men om han er den beste for Carrie er jeg mer usikker på..

Skrevet

Syns Big jeg... Aidan har jo barn med en annen! Likte ham heller ikke noe særlig. Ikke Alexandr heller.

Skrevet

Russeren har for første gang i den serien gitt meg en stemning med første kyss, famlende betatthet etc. Andre ganger har de bare spist middag og vips ramlende klinende inn døra eller røykende i senga etterpå.

På den måten ble han et friskt pust.

Men at Carrie var dum som dumpet Aidan og at Big er teit som ikke ville ha henne - ingen tvil.

Men det går sikkert bra - hun blir sikkert lykkelig.

Skrevet
Men at Carrie var dum som dumpet Aidan og at Big er teit som ikke ville ha henne - ingen tvil.

Hun ville jo ikke flytte med Big. Det er han som er gjennomgangsfiguren hun stadig vender tilbake til, ergo har jeg stemt Big.

Skrevet

Virket på meg som om Carrie ble litt ferdig med Big når han var syk. Hvis jeg skulle velge hadde jeg valgt Aidan, men tror ikke hun ender opp med noen av de over.

Skrevet

Leste en plass at hun ender opp med han russeren....

Har gått å håpt på at hun ender opp med Mr. Big jeg da...

Men etter den episoden hvor han hadde hjerteoperasjonen og hvor hun på slutten sa at hjertet hans hadde lukket seg, og hunikke hadde tid å vente på at det skulle åpne seg for henne en gang til, så tviler jeg på at de ender opp sammen... :cry:

Samantha ender kanskje opp med han unge?!

Miranda med Steve og Charlotte med Harry.

Er utrolig synd at de skal slutte å lage serien..

Har alle sesongene bortsett fra den siste på DVD, så jeg får trøste meg med de!!! :D

Skrevet

Synes Carrie skal ende opp med Mr Big. Han har vært den røde tråden i gjennom hele serien som dukker opp når man minst venter det.

Hadde jeg skulle valgt til meg selv derimot, hadde jeg nok valgt Aidan.

:sjarmor:

Jennifer

Skrevet

Jeg stemmer også for Mr. Big. Han er vel den Carrie har hatt sterkest følelser for - den det aldri har vært noen tvil i forhold til.

Skrevet

Stemte "Big", men liker nok Aidan best. Er som flere har sagt, Big har liksom vært med gjennom hele serien. Aidan og Carrie er nok litt for ulike. Synd at det snart er slutt, elsker den serien.....

Skrevet
Aidan....fordi hun fortjener det!

syns du? det syns iallefall ikke jeg!!!! herregud så dårlig hun behandlet ham da, hun visste jo verken fram eller tilbake. over 30 år og ikke gifteklar eller noe, visste ikke hva hun ville, de ble enige om å flytte sammen i leiligheten hennes,men så fort han hadde flyttet inn og kjøpt den ved siden av, så ombestemmer hun seg. æææsj.

hilsen ei som IKKE liker Carrie i det hele tatt, men som har litt sansen for Samantha.

Skrevet

Jeg stemte Big, men mener også å ha lest at det er russeren hun ender opp med til slutt. Jeg synes igrunnen også at Samantha er den kuleste av dem. :)

Skrevet

Aidan har fått unge :(

Bra at det ikke bare er meg som synes han er tiltrekkende iallfall :P Carrie fortjener ham kanskje ikke, men vi må jo tenke litt på oss selv også! :oops:

Skrevet

Big selvfølgelig... Det er jo han hun alltid vender tilbake til - og han til henne :wink:

Skrevet

Jeg stemte Big uten å tenke meg særlig om... :oops:

Tror kanskje at hun hadde hatt det best om hun endte opp med Aiden, han der Alexandr er jo bare gammel og ekkel...... :-?

Skrevet

Stemte Big jeg også.

Aiden var den jeg personlig likte best, og hun ville nok fått det best med ham, men jeg vet ikke om han ville fått det best med henne.

Hun var jo utro Big ( :lol: ) time mens hun var sammen med ham.

Skrevet

Tror ikke Big kommer tilbake.

Eller var det, håper ikke Big kommer tilbake.

Har blitt så utrolig lei av den fyren.

Liker han mye bedre i gamle episoder av "Lov & Orden" på Hallmark Channel! :D

Skrevet

LITT SPOILER:

Heiet på Big helt til jeg så de to nyeste episodene som er sendt i USA. Jeg vakler litt mellom russeren og Big nå, hun ser ut til å være veldig lykkelig med Alexandr :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Men jeg må bare få si dette, i valget mellom denne nye typen Alexander, og Big, er Big å foretrekke i min mening.

Det er jo han som hun har hatt i bakhodet hele tiden uansett.

Bare en liten artikkel om siste ep innspillt:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=213129

:hoppe: Frigg gleder seg villt og hemningsløst til de siste episodene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...