AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Del Skrevet 27. mars 2012 Hei, det har seg slik at det har samlet seg en hel familie edderkopper på soverommet mitt.. jeg er livredd edderkopper og klarer ikke sove på nettene pga dette.. har noen et bra triks slik at jeg kan være 100 % sikker på at de blir borte? noe jeg kan spraye rommet med slik at de dør eller noe?? jeg er desperat.. TAKK PÅ FORHÅND Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Del Skrevet 27. mars 2012 Det er normalt å spise noen edderkopper i søvne i løpet av livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 27. mars 2012 #3 Del Skrevet 27. mars 2012 Det er normalt å spise noen edderkopper i søvne i løpet av livet. Det var jo snilt å fortelle noen som er redd for edderkopper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Del Skrevet 27. mars 2012 Takktakk, er klar over det.. men trenger virkelig hjelp! har ikke sovet på over to døgn på grunn av dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huskatta Skrevet 27. mars 2012 #5 Del Skrevet 27. mars 2012 Det finnes en spray som heter "killer". Lukk dører og vindu, spray i rommet og la det virke en stund. Så lufter du ut etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Del Skrevet 27. mars 2012 Det finnes en spray som heter "killer". Lukk dører og vindu, spray i rommet og la det virke en stund. Så lufter du ut etterpå. Takk! vet du hvor jeg får kjøpt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 27. mars 2012 #7 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet, men kan avkrefte myten om at det er helt vanlig å spise edderkopper i søvne. Det er en misforståelse som har blitt spredd rundt omkring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huskatta Skrevet 27. mars 2012 #8 Del Skrevet 27. mars 2012 Takk! vet du hvor jeg får kjøpt denne? Tror det var på Europris? Eller Rema/Rimi- en helt vanlig butikk i allefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 27. mars 2012 #9 Del Skrevet 27. mars 2012 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?id=813 eller http://www.kirk.no/productdetails.php?product=24 felleskjøpet har en som jeg har hørt er OK http://produkter.felleskjopet.no/trade/productview/889697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Del Skrevet 27. mars 2012 Den Krik Permetrin funker som faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. mars 2012 #11 Del Skrevet 27. mars 2012 Edderkoppene er der på grunn av fuktighet. Du har ett fuktproblem i leiligheten din. Kan være lurt å fikse av andre grunner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #12 Del Skrevet 27. mars 2012 Vi bor i et stort hus, soverommet er i 3 etasje, og vi er flinke med lufting hver dag, så vil vel heller tro det er luftingen som er årsaken til dette. Tusen takk for hjelp, skal dra innom europris, evt rimi/rema å sjekke! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. mars 2012 #13 Del Skrevet 27. mars 2012 Er huset gulfarget? Gult skal visst være rene magneten på insekter. Insekter er jo mat for edderkoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #14 Del Skrevet 27. mars 2012 Kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet, men kan avkrefte myten om at det er helt vanlig å spise edderkopper i søvne. Det er en misforståelse som har blitt spredd rundt omkring Legge fram kilder eller dokumentasjon da. Edderkopper liker mørke og fukt, en åpen munn er en fin plass å utforske. Jafs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 27. mars 2012 #15 Del Skrevet 27. mars 2012 (endret) Legge fram kilder eller dokumentasjon da. Edderkopper liker mørke og fukt, en åpen munn er en fin plass å utforske. Jafs.. Kanskje denne hjelper på? Ett helt ordinært googlesøk får opp noen til. Endret 27. mars 2012 av Lutetium 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå