AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 men jeg er student, og har planer om å reise en del til neste år, så det går jo ikke... men jeg savner det sånn! jeg har egentlig en hund, men han er hos foreldrene mine. bor på studenthybel hvor det ikke er lov å ha dyr, og jeg har ikke råd til å flytte. jeg klarer ikke å legge vekk denne tanken om å skaffe et dyr, selv om jeg vet så godt at jeg ikke kan...
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Hvis du ikke har tid til et dyr burde du la det være uansett hvor ønskelig det er. På studenthybel eid av kommunen er det nye husdyrregler som sier at du kan ha dyrehold så lenge det ikke er til sjenanse for naboer eller andre og at dyret skal ha det tilstrekkelig bra. Men igjen, ingen tid til dyr brude du legge vekk tanken og helle ta hunden din tilbake til ditt hjem senere når du har tid til det.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 hamster, pinnedyr, degus? Tilby deg å gå turer med hunder i nabolaget, tilby deg å passe andres dyr om de skal bort, så bor du hos dem. Pusen min bodde hos mamma da jeg brukte 8 mnd på å finne en plass jeg kunne bo med dyr. Nå har jeg jobbet iherdig i tillegg til studiene for å kunne finansiere denne plassen, men det er verdt det. Kanskje du og skal gjøre det?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 om jeg jobber nok til å kunne flytte tror jeg ikke jeg får tid til dyret... dessuten er jeg har jeg lyst til å ta et år i utlandet. så jeg vet jo at det er uaktuelt uansett hvordan jeg ser på det, men det hjelper liksom ikke så veldig mye, av og til savner jeg dyr veldig mye men skal undersøke om det er noen i nærheten som vil ha hjelp med sine dyr
Perelandra Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Kanskje du kan arbeide som frivillig for dyrebeskyttelsen? Vet du om det finnes noe hjem for omplassering av dyr i nærheten der du holder til? 1
Crazyparrotwoman Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 hva med en tarantella? de er hårete, søte og kan bli veldig tamme, og de trenger LITE stell, bytte jorden en gang i blandt, ha sånn gelevann og en siriss eller to i uka =) og et terarrie er lett å flytte på, så fks noen i nærheten kan passe den, og se til at den har vann og kanskje gi den en siriss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå