ninuska_ Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Jeg tenkte overraske kjæresten min med en liten tur til København på ett års dagen vår. Hvor lenge bør vi bli? Hvilket hotell er ok i sentrum? Jeg tar gjerne imot andre tips til en rask tur, men jeg må fly fra Trondheim, og da blir det litt begrensede muligheter. Vil helst ikke mellomlande. Og prismessig: billig
bobbi Skrevet 29. mars 2012 #2 Skrevet 29. mars 2012 Dette er et stilig hotell litt utenom det vanlige ; Hotel Fox, og beliggenheten er fantastisk, kort vei til alt
Sails Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Jeg ville nok brukt rundt tre-fire dager der nede. Tre skal absolutt holde. Normalt sett ville jeg anbefalt Hotel D'angleterre som er et fantastisk hotell med en relativt fin beliggenhet, men det hotellet er desverre under oppussing om dagen.. Vi endte opp med å bo på hotell Skt. Petri, som visstnok skal være ganske bra med en sentral beliggenhet. Det er kanskje ikke et veldig romantisk hotell dog, men se om en av disse kan være noe: Admiral Hotel, Bertrams Hotel Guldsmeden, Axel Hotel Guldsmeden og Nimb Hotel. Sistnevnte skal visst være helt fantastisk, og det absolutt beste valget, men det er selvsagt priset deretter..
bobbi Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Axel Hotel Guldsmeden er kjempekoselig, har bodd der en gang
CathFoto Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Dette er et stilig hotell litt utenom det vanlige ; Hotel Fox, og beliggenheten er fantastisk, kort vei til alt Be om rom vekk fra gaten, sinnsykt mye bråk fra gaten der.
bobbi Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Be om rom vekk fra gaten, sinnsykt mye bråk fra gaten der. Det er sant, lurt tips Bodde selv i øverste etasje, så merket ikke så mye til bråket...hørte det bare i det fjerne
Gjest Jytte Skrevet 4. april 2012 #7 Skrevet 4. april 2012 Jeg har bodd på Fox og det er et veldig spesielt hotell med noen fantastiske rom. Derimot så ble vi skuffet over frokosten, det var kun forskjellige frukt, ferdige sandwichs og smoothies som måtte inntas i hotellets foajè hvor vi satt på noen japan-inspirerte møbler som ikke var særlig behagelige å spise ved. Så det hotellet har aldri fristet til gjentagelse for vårt vedkommende. Har erfaring fra flere hotell i København, bla The Square, Hotell Front, Hotell Admiral, Best Western og 71 Nyhavn. Vi har helt klart likt best å ligge på hotell i nærheten av Nyhavn, her finner du bla Front, Admiral og 71 Nyhavn som alle er fine og rolige hoteller å bo på - samtidig som det er sentral beliggenhet. The Square er et flott hotell med deilige Egget-stoler i resepsjonsområdet. Oppholdet ble desverre litt ødelagt av mye uro fra de omkringliggende gatene, stadige sirener, roping, politijakt ol. Så vi ligger konsekvent i Nyhavn-området når vi er i København.
CathFoto Skrevet 4. april 2012 #8 Skrevet 4. april 2012 Jeg liker også The Square, unngår alltid hotellene bak Hovedbanegården.
bobbi Skrevet 5. april 2012 #9 Skrevet 5. april 2012 Jeg har bodd på Fox og det er et veldig spesielt hotell med noen fantastiske rom. Derimot så ble vi skuffet over frokosten, det var kun forskjellige frukt, ferdige sandwichs og smoothies som måtte inntas i hotellets foajè hvor vi satt på noen japan-inspirerte møbler som ikke var særlig behagelige å spise ved. Så det hotellet har aldri fristet til gjentagelse for vårt vedkommende. Har erfaring fra flere hotell i København, bla The Square, Hotell Front, Hotell Admiral, Best Western og 71 Nyhavn. Vi har helt klart likt best å ligge på hotell i nærheten av Nyhavn, her finner du bla Front, Admiral og 71 Nyhavn som alle er fine og rolige hoteller å bo på - samtidig som det er sentral beliggenhet. The Square er et flott hotell med deilige Egget-stoler i resepsjonsområdet. Oppholdet ble desverre litt ødelagt av mye uro fra de omkringliggende gatene, stadige sirener, roping, politijakt ol. Så vi ligger konsekvent i Nyhavn-området når vi er i København. 71 Nyhavn er jo ikke billig da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå