Gå til innhold

Den h***** Cassava-reklamen!

Anbefalte innlegg

Gjest Adessón
Skrevet

Hvor kommer denne h****** reklamen fra? :evil: Er det fra Kazaa? Og denne reklamen for blekk til printer! Norton tar dem jo ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor kommer denne h****** reklamen fra? :evil: Er det fra Kazaa? Og denne reklamen for blekk til printer! Norton tar dem jo ikke.

Kan være Kazaa... Bruker du Kazaa mye, kan det være lurt å bytte til Kazaa Lite, så slipper du alle pop ups.

En annen god ting med Opera som browser: man kan sette den til å ikke godta popups! :D

Skrevet

PopNot (http://www.hdsoft.com) re en god popup-stopper. Google Toolbar er også veldig bra. Du burde nok bruke Kazaa Lite istedet for Kazaa, da slipper du også mye spyware.

Gjest Adessón
Skrevet

Ja, dere har rett i det. Hva er forskjellen på Kazaa Lite og den vanlige? Er det noen begrensninger?

Etter at den siste utgaven av vanlig Kazaa er alt på trynet. Vanskelig å bruke Adware og Spyboot. Disse blokkerer jo den reklamen man blir påprakket og dermed stenges Kazaa.

Har brukt en del Opera, men tydeligvis ikke satt meg inn tilstrekkelig i alle finessene ennå. :blunke:

Skrevet
Ja, dere har rett i det. Hva er forskjellen på Kazaa Lite og den vanlige? Er det noen begrensninger?

Forskjellen er bare at Kazaa Lite ikke kommer med diverse spyware. Hvis du bruker AdAware med vanlig Kazaa og sletter de forskjellige spyware-programmene vil ikke Kazaa virke lenger, som du sikkert har funnet ut. Med en brannmur hindrer du jo spyware å gjøre noe uansett, men det er likevel best å ikke ha det på maskinen i det hele tatt. Det er forøvrig nå en norsk versjon av Kazaa Lite. http://www.win-xp.no/article674.html

Skrevet
Har brukt en del Opera' date=' men tydeligvis ikke satt meg inn tilstrekkelig i alle finessene ennå. :blunke:[/quote']

Opera er jo berre smart. Trykk F12, og velg "Open requestet po-up windows only" og du slepp alle sprettoppvindauge. (Og du kan få Opera både på nynorsk og bokmål - sjølv om siste versjon alltid kjem på engelsk først.)

Gjest Adessón
Skrevet

Nå har jeg fjernet Kazaa Det eneste som bekymret meg var at alt på nedlastningslisten og my shared folder fortsatt var der når jeg åpnet Lite. Det betyr at jeg ikke har klart å fjerne alle komponentene på vanlig Kazaa. Ikke sikkert at det betyr noe. Får se etterhvert.

Hadde Opera fra før, men nå skal jeg bruke den fast. Har gjort slik Crazee sa.

Takk for alle de glimrende tipsene. :)

Skrevet
Nå har jeg fjernet Kazaa Det eneste som bekymret meg var at alt på nedlastningslisten og my shared folder fortsatt var der når jeg åpnet Lite. Det betyr at jeg ikke har klart å fjerne alle komponentene på vanlig Kazaa. Ikke sikkert at det betyr noe. Får se etterhvert.

Det blir igjen når du avinstallerer Kazaa, de fleste vil jo naturlig nok beholde de filene de har lastet ned. Da jeg fikk ny harddisk og lastet ned Kazaa Lite på den nye kopierte jeg bare alle filene den gamle hadde holdt på å laste ned, inn i den nye og den fortsatte å laste ned der den var, uten at jeg mistet noe som helst. Forresten, når du skal avinstallere et program er det best om du gjør det gjennom Start - Control Panel - Add/Remove Programs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...