AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #1 Skrevet 27. mars 2012 Hva er greia med at helt fremmede menn(esker) absolutt skal snakke til meg på wordfeud? Går det an å koble ut chatten eller noe? Jeg vil bare spille, ikke få kommentarer på profilbildet mitt, spørsmål om hvorfor jeg er våken midt på natta eller spørsmål om andre ting.. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Ha det mest unisexe og uinteressante bildet du finner. Selv har jeg bilde av et skjold fra Zelda, og jeg får bare kommentarer på eventuelle kamper jeg gjør det bra i, og da handler det bare om spillingen. Fakta er at wordfeud har blitt en slags sjekkearena. Vi slipper ikke unna desperate single.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Kanskje jeg skal endre nick til et mannenavn, og ikke ha profilbilde i det hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 Tror ikke det går an å koble ut chatten, dessverre.. Men ja, det irriterer meg litt at ikke dette spillet kun kan være et spill, det finnes så mange andre arenaer for chatting o.l. Sosiale medier har tatt over, og folk skal kommunisere overalt der det går an. De som bruker det til sjekking er litt kleine mennesker etter mitt syn, men der det er en mulighet - der bruker de den.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 La meg gjette: du har bilde av deg selv meg kyssemunn og dyp utringning, og/eller har valgt et veldig bimbonavn. Ta bort bildet og skift til et nøytralt navn, så har du null problemer mer. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 La meg gjette: du har bilde av deg selv meg kyssemunn og dyp utringning, og/eller har valgt et veldig bimbonavn. Ta bort bildet og skift til et nøytralt navn, så har du null problemer mer. Nei, ingen av delene. Nicket mitt er bare navnet mitt.
Gjest WendyClear Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Aldri noen som skriver til meg på wordfeud. 1
SoftKitty Skrevet 27. mars 2012 #8 Skrevet 27. mars 2012 Enig, spiller mest med bekjente jeg og ingen av dem bruker chatten:) Du får lage en tråd på KG om at du ønsker usosiale motspillere hehe. Tror kjønnsnøytralt profilbilde hjelper litt, evnt. google og finn et bilde av en veldig stygg dame haha. Skremme bort de mest sjekkeklare iallfall:P
Capricorn Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Syns også det kan være irriterende. Greit at de skriver hei og takk for spillet. Det skulle gått an å slå av chatten. Spilte med en som skrev: Sug faren din, sleik mora di, osv. Jeg truet med å anmelde han og da beklaga han seg veldig. Han skifta også brukernavn, men det hjalp jo ikke fordi chatten var jo der fremdeles. Nå tåler jeg sånt, men nå er det også endel barn som spiller. Vet ikke hvor alvorlig politet tar det hvis jeg anmelder, men jeg kan jo gi brukernavnet til wordfeud. Kanskje de kan stenge han ute?
Rights Skrevet 31. mars 2012 #10 Skrevet 31. mars 2012 Jeg spiller en del Wordfeud, og adder folk titt og ofte, med et lite håp om å treffe noen som kan gi meg LITT motstand. Min erfaring er at menn generelt ikke gidder å spille mot menn. Det finnes en hel drøss som stikker av med engang "kampen" har startet (de ser vel profilbildet mitt at jeg er en gutt/mann), og resten resigner litt uti spillet / eller etter 72 timer. Poenget er vel.. om TS er kvinne, så skjønner jeg godt det kan være plagsomt. Helt sikkert mange sniker på wordfeud som kun er ute etter å sjekke deg opp! Skift bilde til en mann, og ha et lite femi nick, så går det nok bra
Caramela Skrevet 31. mars 2012 #11 Skrevet 31. mars 2012 Her om dagen var det en jeg hadde spilt et par ord med, og så begynner han å skrive. Da han spør hvor jeg bor, og jeg svarer Trondheim - "xxx has resigned". Han bodde kanskje en annen plass? :/ En annen tok helt av med hvor søt jeg var på profilbildet, og mente det var skjebnen som gjorde at akkurat vi to skulle spille sammen i den stunden. "Caramela has resigned"
Athene Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Kanskje jeg skal endre nick til et mannenavn, og ikke ha profilbilde i det hele tatt. Kall deg for Gunnar57, da får du nok spille i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå