Gjest Donna Skrevet 16. januar 2004 #1 Skrevet 16. januar 2004 Jeg lurer på en ting. Når noen kan sove 12 timer i døgnet, og til alle mulige rare tider- kan dette da bety at det feiler vedkommend noe?Er det grunn til å ta blodprøver og finne utav det - eller bare dårlig vane og dårlig døgnrytme? Jeg er litt bekymret nemlig - for det virker ikke normalt å skulle sove så masse.
Gjest Poirot Skrevet 16. januar 2004 #2 Skrevet 16. januar 2004 Det kan være pga livsstil, at man rett og slett er sliten. Eller mangel i blodet eks på B12 eller jern. Eller fordi det er så mørkt ute. Eller fordi man trener lite og spsier usunt. Ta en blodprøve, det går kjapt og greit!
Gjest Donna Skrevet 16. januar 2004 #3 Skrevet 16. januar 2004 Ja jeg tror jeg vil anbefale blodprøve. Og det hadde ikke skadet med frisk luft og litt sunnere livsstil. Får prøve å hinte litt om det
Gjest lekebøll Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Jeg lurer på en ting. Når noen kan sove 12 timer i døgnet, og til alle mulige rare tider- kan dette da bety at det feiler vedkommend noe?Er det grunn til å ta blodprøver og finne utav det - eller bare dårlig vane og dårlig døgnrytme? Jeg er litt bekymret nemlig - for det virker ikke normalt å skulle sove så masse. Jeg er slik om dagen. Grunner: jobber turnus (dvs døgnvill uten å kunne gjøre noe med det), mørkt ute (lysbehandling), altfor lite jern ++ (ta en helsjekk med blodprøver hos legen), spiser ufornuftig (viljestyrke +), trener ikke jevnlig (motivasjon), generelt sliten. Etc. Det var meg, med noen tiltak i parantes.
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 ASK ME!!!!!! Kunne sove 247!!! Hos meg er det lav blodprosent i kombinasjon med vitaminmangel og mørketida.... Men det hjelper å "sluke" det dagslyset man kan få og samtidig trene litt...hjelper i allefall meg!
Gjest Donna Skrevet 16. januar 2004 #7 Skrevet 16. januar 2004 ...gravid?... hehe vedkommende jeg sikter til har utovertiss - så det er neppe sansynlig . Men om det var til lekebøll - så kan jeg ikke svare for henne
Orthia Skrevet 16. januar 2004 #8 Skrevet 16. januar 2004 hehe vedkommende jeg sikter til har utovertiss - så det er neppe sansynlig . Ok, da
Gjest lekebøll Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 hehe vedkommende jeg sikter til har utovertiss - så det er neppe sansynlig . Men om det var til lekebøll - så kan jeg ikke svare for henne :o Nei, err'u gæren.
Gjest lekebøll Skrevet 16. januar 2004 #11 Skrevet 16. januar 2004 da vet vi det - ingen er gravide :tørker svetten av pannen: - enda godt. 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå