Gå til innhold

Hvordan hinte frem om det er noen interesse for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

lang, lang historie som jeg har skrevet om tidligere(under emnet er så forelsket at det gjør vondt, men det kan aldri bli oss), jeg er forelsket, det kan egentlig ikke bli oss, men jeg vil prøve uansett! han er ikke gift eller noe altså! Men jeg kan ikke ta ting like direkte som jeg pleier, kan ikke spørre rett ut.. Hvordan kan jeg finne ut om han kanskje er interessert i meg også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, man skal høre mye dumt før øra faller av hehe

Det kan ikke bli dere men du vil prøve allikevel? :klo:

Herregud.

AnonymBruker
Skrevet

For det første: Hvorfor kan det aldri bli dere?

For det andre: Hvis det faktisk er slik at det aldri kan bli dere, hvorfor skal du prøve da?

Beklager, men dette skjønte jeg rett og slett ikke...

• Liker 1
Skrevet

kom igjen, bruk fantasien da.. det kan være feks et arbeidsforhold eller annet forhold dem imellom som gjør at det ikke er optimalt å innlede noe forhold.

Skrevet

hadde sett etter små hint når dere er i nærheten av hverandre i første omgang, bare sånne tegn på at han liker deg, hvordan han ser på deg el.

AnonymBruker
Skrevet

Takk mousepad :)

Slik som ting er nå kan det ikke bli oss. Men jeg håper dette kan forandre seg! Kan forklare litt nærmere i korte trekk: han jobber med en jeg holdt på med og bestekompisen min. Det er en veldig liten arbeidsplass(kun fem stk), og de er nokså sammensveiset. Bestekompisen min har tidligere hatt føleleser for meg, som han sliter litt med å komme over. Han har derfor sagt at han ikke bryr seg om hvem jeg "puler over", sålenge det ikke er noen av dem.

Men jeg vil ikke bare ha sex, dette er en fyr jeg vil ha ett forhold med.. Jeg liker han virkelig godt! Men jeg vet at bestekompisen min hadde blitt fly forbannet om han fant ut at vi holdt på før det kanskje kunne blitt noe mer seriøst. I tillegg er denne karen eksen av en venninne av meg og der er det myyyyyye issues. Denne venninna bryr jeg meg ikke så mye om sånn sent, da vi kun er venner fordi vi er de eneste jentene i vennegjengen.

Følte vi hadde noe de første gangene vi møttes, men etter det med han andre har det kjølnet. Jeg gjorde rett og slett en stor feil der :( Aner ikke hva jeg skal se etter eller noenting... Vil bare ha kontakt med han, at det til slutt skal bli oss to! Men sier jeg det rett ut risikerer jeg å miste veldig mye, så vil se etter hint først for å se om det i det hele tatt er vits å prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere tips? :)

AnonymBruker
Skrevet

Ingen flere tips? :)

Skrevet

Først så må jeg si: drit i bestekompisen din. Han skal ikke bestemme hvem du ligger med. Som bestekompis burde han ikke bli forbanna hvis du skulle bli sammen med denne karen du er interessert i.

Hvordan reagerer han hvis du smiler og sier hei til han? Lyser han opp så er det jo større sannsynlighet for at han er interessert. Men hva med å spørre han om han vil ta en kaffe med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...