Birgitte Skrevet 16. januar 2004 #1 Skrevet 16. januar 2004 Jeg går for det meste av dagen og koser meg blant skittbleier, unger som krangler, kjeledresser, våte sokker, kjekssmuler, votter som er borte vekk, morsmelk, og andre hverdagslige ting som vel er felles for de fleste småbarnsfamilier. Misforstå meg rett: jeg synes det er deilig og et privilegium å få lov til å holde på med dette her. Men jeg må innrømme at når det rir som verst, så planlegger jeg kvelden i fred og ro: I kveld skal jeg ta dampbad og et glass champagne på badet. Duftlys og Damien Rice. Kvelden senker seg, ungene sover, og tida går. Tar et glass vin. Ser på Skavlan, går innom KG, en telefon til min søster. Og vips, så var denne kvelden også sust av gårde. Uten den sårt tiltrengte velværen. Jeg skjønner at man trenger selvdisiplin for å slutte å røyke eller slanke seg, eller andre kjipe ting. Men at man må mobilisere selvdisiplin for å kose seg??
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #2 Skrevet 18. januar 2004 "Tar et glass vin. Ser på Skavlan, går innom KG, en telefon til min søster" Er ikke dette også en måte å kose seg på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå