Gå til innhold

Dårlig erfaring med Period Diary på iPhone..andre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eggløsningen står at skjer en uke etter mensen, og stemmer ikke overens med EL tester, mensen viser seg fire- fem dager med " rosa dager" før den kommer. Er det noe mulighet for å endre/ skrive inn EL på den dagen man faktisk har den? Andre som har bedre apper å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan endre lengden på din syklus i innstillingene. Ellers er jo ikke denne appen magisk og kan se når du har eggløsning. Den går ut i fra at du har normale og like lange sykluser. Den forespeilet hvilke dager du er fruktbar og når mensen kommer ut i fra hva du forteller den! (lengde på syklus og lengden på selve menstruasjonen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den men var ikke fornøyd med den. Synes den var veldig knotete å få til.

Bruker womanlog nå og liker den mye bedre.

Skrevet

Selv bruker jeg iP Free og er fornøyd med den :)

Når du har ført inn to perioder, regner den ut når den neste perioden kommer. Etter hvert som du fører inn flere og flere perioder, regner den ut snittet av disse for å finne sykluslengdene dine og for å informere om når neste eggløsning og menstuasjon kommer.

Du kan enkelt føre inn utflod, temperatur, humør, kviser, apetitt, kramper, stress, spotting osv.

På "summary" får du opp startdato og lengde for alle syklusene dine, mens du på "Next12" kan se hvilke datoer du kan forvente å få mensen de neste 12 mnd (så sant du har regelmessig syklus, så klart).

Dette er den eneste appen av denne typen jeg har prøvd, men jeg er bra fornøyd med denne :)

Skrevet

Du kan endre lengden på syklus og også hvor mange dager etter mens at el kommer i innstillingene. Jeg var veldig fornøyd med pd:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd den men var ikke fornøyd med den. Synes den var veldig knotete å få til.

Bruker womanlog nå og liker den mye bedre.

Jeg anbefaler også denne!!!

Skrevet

Jeg får forskjellig el- dato ( to dager imellom) på womanlog og mydays... Vanskelig å vite hva man skal tro mest på... Ingen at el- datoene er ca 14 dager før neste mens.. Skal de ikke være det?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jeg bruker femcal som prevensjon. Den beregner eggløsning på bakgrunn av basaltemp.

Skrevet

Jeg får forskjellig el- dato ( to dager imellom) på womanlog og mydays... Vanskelig å vite hva man skal tro mest på... Ingen at el- datoene er ca 14 dager før neste mens.. Skal de ikke være det?

Nei. 14 dager er et snitt. 11-17 er normalt. For den enkelte kvinne er perioden konstant fra syklus til syklus, men variasjonen mellom kvinner kan være stor.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Søk på barneverden. I app-store :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...