Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

diiinnee

Hvilke sminkeprodukter er deres must-haves i sminkemappa denne våren?

Jeg bruker selv dior foundation og eller er jeg avhengi av Bare Minerals. Da er egentlig dagen min redda så lenge det er på plass. + en leppestift, lipgloss eller leppebalsam.

Hva er de mest brukte produktene deres? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du link til bloggen din?

Mine must have, clique high impact curling mascara, en av mac leppesteftene, foundation (har ikke funnet en favouritt enda, elisabeth arden til leppene, og hydra floral dagkrem.. Kan fint gå uten sminke også, men dette er produktene jeg absolutt må ha i skapet

• Liker 3
Skrevet

Maskara, eyeliner og en dekkstift dersom jeg oppdager en kvise. Men har masse fregner og få kviser, så en prikk fra eller til gjør ikke noe med mindre jeg plutselig har en vulkan i ansiktet..

Skrevet

foundation

solpudder

mascara

eyeliner

leppestift/lipgloss

AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at hun startet denne tråden bare for å få besøk på bloggen sin. Lavmål.

• Liker 15
Gjest Tigress
Skrevet

Noe sier meg at hun startet denne tråden bare for å få besøk på bloggen sin. Lavmål.

Jaja, men vi kan vel more oss med å fortelle om våre heilage gralar for det, vel? Eg er i alle fall med!

Eg må ha (men brukar dei likevel ikkje kvar dag...):

- mascara (eg likar L'Oreal Millionize, Max Factor Masterpiece Max, Maybelline Colossal Volume, One by One og False Lashes Flare).

- BB-krem (ein av fleire, nett i dag er det Dr Jart+ Black Label).

- dekkrem (L'Oreal, SkinFood eller ein som heiter noko med Prescription eller noko slikt, amerikansk billigmerke).

- leppeglans (ein av om lag 20 meir eller mindre heilt like, litt sånn diskret rosafarge).

- pudder (HM som ligg på jobb, Dior, Versace eller Covergirl mineralpudder om eg er heime).

- kajal (Lancôme Kohl) så eg kan sote auge om eg må.

- parfyme.

Gjest "gjest"
Skrevet

Chanel Rouge Coco #11, er alt hva jeg trenger i vår.

Skrevet

Mine must have, clique high impact curling mascara, en av mac leppesteftene, foundation (har ikke funnet en favouritt enda, elisabeth arden til leppene, og hydra floral dagkrem.. Kan fint gå uten sminke også, men dette er produktene jeg absolutt må ha i skapet

Fordi der har jeg bilder av hva jeg liker best av sminke :)

Skrevet

Mine must-haves nå er:

Bobbi Brown Skin Foundation

Bobbi brown touch up stick (til evt kviser)

Bobbi Brown corrector (til under øynene)

Bobbi Brown longwear gel-eyeliner i black ink

Bobbi Brown shimmerbrick til highlighter

MAC posey kremblush

MAC blot powder

MAC brow set

Maskara - samme hvilken

Clarins natural lip perfector i rose shimmer

Parfyme (!!! føler meg ikke vel uten)

Høres mye ut, men jeg liker å tro at det ser noenlunde naturlig ut for det om :)

AnonymBruker
Skrevet

Dere som kjøper sminken deres på nett, kunne dere kanskje linket til de aktuelle produktene også? :)

Skrevet

Tråden er ryddet pga spam.

MissStiles, mod

Skrevet

Svart eyeliner og svart mascara;-) begge fra Dior:-)

Skrevet

Dere som kjøper sminken deres på nett, kunne dere kanskje linket til de aktuelle produktene også? :)

Det synes jeg var en god ide, hvis noen har nettsider å anbefale ang. sminken de bruker. Er veldig dårlig til å bestille sminke på nett, men det er jo faktisk en del billigere og produktene er jo de samme i som i butikk :)

AnonymBruker
Skrevet

5 ting er "musts". Alt annet klarer jeg meg uten

-Mineralpudder fra I.D

-Maxfacor mascara

-Boksen min med 4 toner øyenskygge

-To børster. En er lik nummer 10 på dette bildet, den andre er lik nr 4. Den "nr 4" bruker jeg til å legge øyenskygge under øyet og legge litt farge i brynet. Trenger ikke eyeliner. :)

Link til børstene: http://www.make-upusa.com/makeup/brushes/eyebrushgroup2.jpg

Gjest Borghild
Skrevet

MH mineralfoundation

Jemma Kidd concealer

Øyenskygger i brun/beigetoner fra MAC

Flytende eyeliner

Mascara

Lipgloss

Blush/solpudder

Foundationkost, concealerkost og øyenskyggekost fra Sigma.

Skrevet

Max Factor false lash effekt mascara.

Lilylolo silk finishing powder.

Eyeliner fra loreal, sort. Den er myk og smitter lite.

Diorskin nude concealer.

Blinc eyebrow mouse i brun.

Blink eyeshadow phase one primer

Clarins leppestift i fargen Simply Nude

Ikke funnet noen favorittfoundation enda men lyst å prøve Pro Lumiere fra Chanel, noen som har prøvd den?

Skrevet (endret)

Pro Lumiere er på vei ut, dersom den iKke allerede er borte. Erstatningen er visstnok Perfection Lumiere, som er temmelig annerledes. Dessverre er sistnevnte mitt foreløpig siste bomkjøp. Styr unna dersom du har antydning til tørr hud. Selv ikke med primer og den feteste fuktighetskremen unngår jeg at den ser kjip ut og legger seg i tørre flak, rundt nesen osv.

*edit*iPad ike samarbeidsvillig.

Endret av Honesty
Skrevet (endret)

Mine must have er:

-Dior øyenskygge (Den sitter mye lengre uten å falme av i løpet av dagen)

-Artdecco maskara

-Lancome eyeliner Brun & sort

-Lancome Poeme Parfyme

Handler mye av sminken min hos Yves Rocher

Andre produkter uten en spesifik fabrikant:

-Annsiktskrem Fet

-Håndkrem

Endret av Rabel
Skrevet

Pro Lumiere er på vei ut, dersom den iKke allerede er borte. Erstatningen er visstnok Perfection Lumiere, som er temmelig annerledes. Dessverre er sistnevnte mitt foreløpig siste bomkjøp. Styr unna dersom du har antydning til tørr hud. Selv ikke med primer og den feteste fuktighetskremen unngår jeg at den ser kjip ut og legger seg i tørre flak, rundt nesen osv.

*edit*iPad ike samarbeidsvillig.

Typisk! Kommer visst aldri til å finne den perfekte foundation, lyst å prøve Doublewear light fra Estee Lauder. Lyst på noe som dekker.

Skrevet

Foundation + kost

Foundation (har to forskjellige nyanser som jeg blander)

Pudder + kost

Rouge + kost

Maskara

Øyebrynsfarger + kost

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...