Dinne Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 diiinnee Hvilke sminkeprodukter er deres must-haves i sminkemappa denne våren? Jeg bruker selv dior foundation og eller er jeg avhengi av Bare Minerals. Da er egentlig dagen min redda så lenge det er på plass. + en leppestift, lipgloss eller leppebalsam. Hva er de mest brukte produktene deres? =)
Dolly-Duck Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Hvorfor har du link til bloggen din? Mine must have, clique high impact curling mascara, en av mac leppesteftene, foundation (har ikke funnet en favouritt enda, elisabeth arden til leppene, og hydra floral dagkrem.. Kan fint gå uten sminke også, men dette er produktene jeg absolutt må ha i skapet 3
Surriball Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Maskara, eyeliner og en dekkstift dersom jeg oppdager en kvise. Men har masse fregner og få kviser, så en prikk fra eller til gjør ikke noe med mindre jeg plutselig har en vulkan i ansiktet..
sologsommer Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 foundation solpudder mascara eyeliner leppestift/lipgloss
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #5 Skrevet 27. mars 2012 Hvorfor har du link til bloggen din? Noe sier meg at hun startet denne tråden bare for å få besøk på bloggen sin. Lavmål. 15
Gjest Tigress Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Noe sier meg at hun startet denne tråden bare for å få besøk på bloggen sin. Lavmål. Jaja, men vi kan vel more oss med å fortelle om våre heilage gralar for det, vel? Eg er i alle fall med! Eg må ha (men brukar dei likevel ikkje kvar dag...): - mascara (eg likar L'Oreal Millionize, Max Factor Masterpiece Max, Maybelline Colossal Volume, One by One og False Lashes Flare). - BB-krem (ein av fleire, nett i dag er det Dr Jart+ Black Label). - dekkrem (L'Oreal, SkinFood eller ein som heiter noko med Prescription eller noko slikt, amerikansk billigmerke). - leppeglans (ein av om lag 20 meir eller mindre heilt like, litt sånn diskret rosafarge). - pudder (HM som ligg på jobb, Dior, Versace eller Covergirl mineralpudder om eg er heime). - kajal (Lancôme Kohl) så eg kan sote auge om eg må. - parfyme.
Gjest "gjest" Skrevet 27. mars 2012 #7 Skrevet 27. mars 2012 Chanel Rouge Coco #11, er alt hva jeg trenger i vår.
Dinne Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2012 Hvorfor har du link til bloggen din? Mine must have, clique high impact curling mascara, en av mac leppesteftene, foundation (har ikke funnet en favouritt enda, elisabeth arden til leppene, og hydra floral dagkrem.. Kan fint gå uten sminke også, men dette er produktene jeg absolutt må ha i skapet Fordi der har jeg bilder av hva jeg liker best av sminke
Chocoholic Skrevet 27. mars 2012 #9 Skrevet 27. mars 2012 Mine must-haves nå er: Bobbi Brown Skin Foundation Bobbi brown touch up stick (til evt kviser) Bobbi Brown corrector (til under øynene) Bobbi Brown longwear gel-eyeliner i black ink Bobbi Brown shimmerbrick til highlighter MAC posey kremblush MAC blot powder MAC brow set Maskara - samme hvilken Clarins natural lip perfector i rose shimmer Parfyme (!!! føler meg ikke vel uten) Høres mye ut, men jeg liker å tro at det ser noenlunde naturlig ut for det om
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Dere som kjøper sminken deres på nett, kunne dere kanskje linket til de aktuelle produktene også?
MissStiles Skrevet 28. mars 2012 #11 Skrevet 28. mars 2012 Tråden er ryddet pga spam. MissStiles, mod
Elibo Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 Svart eyeliner og svart mascara;-) begge fra Dior:-)
Dinne Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 31. mars 2012 Dere som kjøper sminken deres på nett, kunne dere kanskje linket til de aktuelle produktene også? Det synes jeg var en god ide, hvis noen har nettsider å anbefale ang. sminken de bruker. Er veldig dårlig til å bestille sminke på nett, men det er jo faktisk en del billigere og produktene er jo de samme i som i butikk
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #14 Skrevet 31. mars 2012 5 ting er "musts". Alt annet klarer jeg meg uten -Mineralpudder fra I.D -Maxfacor mascara -Boksen min med 4 toner øyenskygge -To børster. En er lik nummer 10 på dette bildet, den andre er lik nr 4. Den "nr 4" bruker jeg til å legge øyenskygge under øyet og legge litt farge i brynet. Trenger ikke eyeliner. Link til børstene: http://www.make-upusa.com/makeup/brushes/eyebrushgroup2.jpg
Gjest Borghild Skrevet 31. mars 2012 #15 Skrevet 31. mars 2012 MH mineralfoundation Jemma Kidd concealer Øyenskygger i brun/beigetoner fra MAC Flytende eyeliner Mascara Lipgloss Blush/solpudder Foundationkost, concealerkost og øyenskyggekost fra Sigma.
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2012 #16 Skrevet 31. mars 2012 Max Factor false lash effekt mascara. Lilylolo silk finishing powder. Eyeliner fra loreal, sort. Den er myk og smitter lite. Diorskin nude concealer. Blinc eyebrow mouse i brun. Blink eyeshadow phase one primer Clarins leppestift i fargen Simply Nude Ikke funnet noen favorittfoundation enda men lyst å prøve Pro Lumiere fra Chanel, noen som har prøvd den?
Honesty Skrevet 1. april 2012 #17 Skrevet 1. april 2012 (endret) Pro Lumiere er på vei ut, dersom den iKke allerede er borte. Erstatningen er visstnok Perfection Lumiere, som er temmelig annerledes. Dessverre er sistnevnte mitt foreløpig siste bomkjøp. Styr unna dersom du har antydning til tørr hud. Selv ikke med primer og den feteste fuktighetskremen unngår jeg at den ser kjip ut og legger seg i tørre flak, rundt nesen osv. *edit*iPad ike samarbeidsvillig. Endret 1. april 2012 av Honesty
LongKissGodnight Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 (endret) Mine must have er: -Dior øyenskygge (Den sitter mye lengre uten å falme av i løpet av dagen) -Artdecco maskara -Lancome eyeliner Brun & sort -Lancome Poeme Parfyme Handler mye av sminken min hos Yves Rocher Andre produkter uten en spesifik fabrikant: -Annsiktskrem Fet -Håndkrem Endret 2. april 2012 av Rabel
Djungelvrål Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 Pro Lumiere er på vei ut, dersom den iKke allerede er borte. Erstatningen er visstnok Perfection Lumiere, som er temmelig annerledes. Dessverre er sistnevnte mitt foreløpig siste bomkjøp. Styr unna dersom du har antydning til tørr hud. Selv ikke med primer og den feteste fuktighetskremen unngår jeg at den ser kjip ut og legger seg i tørre flak, rundt nesen osv. *edit*iPad ike samarbeidsvillig. Typisk! Kommer visst aldri til å finne den perfekte foundation, lyst å prøve Doublewear light fra Estee Lauder. Lyst på noe som dekker.
-Turtle Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 Foundation + kost Foundation (har to forskjellige nyanser som jeg blander) Pudder + kost Rouge + kost Maskara Øyebrynsfarger + kost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå