Dinne Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 (endret) diiinnee.blogg.no Jeg lurer på hva dere synes om å kjøpe merkeklær til flere tusen VS å kjøpe på vanlige butikker som bikbok og H&M? Jeg har aldri hatt ett behov for å kjøpe merkeklær, men har nå begynt å tenke på at jeg kanskje heller skal la være å kjøpe 3 billig plagg å heller kanskje spare opp til en litt dyrere ting jeg ønsker meg. Så har det seg ofte sånn at merkeklær har bedre kvalitet og holder dermed bedre, kanskje hvis man dropper å kjøpe de to buksene man hadde lyst på på bikbok eller gina tricot så har man råde til en bukse fra acne som kanskje holder ett par år lenger. Hva synes dere? Bør man kanskje heller spare opp til å kjøpe kvalitet eller går dere for vanlige butikker? Endret 27. mars 2012 av Dinne
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #2 Skrevet 27. mars 2012 Selv kjøper jeg de fleste klærne mine på butikker som H&M, Gina Tricot, Bikbok, Sorbet og de butikkene der, ser ikke problemet med det. Samme med høye hæler, kjøper jeg som regel på de vanlige kjedebutikkene, din sko, eurosko, dna osv, eller på nett. Men andre sko som til trening, jobb, jakker, utebukser, regntøy og sånne ting legger jeg heller litt mer penger i nettopp pga kvalitet. Altså, jeg kan fint bruke endel penger i en vind/seilejakke fra Helly Hansen pga god kvalitet, men likevel handle mye på H&M. Det går jo ann å balansere det litt, og ikke velge en av delene, men heller tenke at hvis du trenger et veldig kvalitetsikkert produkt, f.eks yttertøy så går det jo ann å legge mer penger i det, enn det du gjør i kosebuksene dine.
Gjest enirac Skrevet 27. mars 2012 #3 Skrevet 27. mars 2012 Det er altså ikkje nødvendig med to linker til bloggen din i innlegget, i tillegg til link i signatur Det er bare irriterende, eg gidder ikkje å besøke om man driver å dytter blogg adressen i trynet på folk på den måten. Eg kjøper aldri merkeklær (med mindre de er på salg og har lav-lav pris), har ikkje råd og har dessuten andre ting å "kaste vekk" penger på enn tøy som før eller siden blir ødelagt/slitt/feil str. Kjøper som regel hos H&M, Cubus og Nelly.com og det ramler ikkje akkurat fra hverandre etter 6 mnd, om man behandler det rett så varer det lenge det også.
Pene sko... Skrevet 27. mars 2012 #4 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Jeg lurer på hva dere synes om å kjøpe merkeklær til flere tusen VS å kjøpe på vanlige butikker som bikbok og H&M? Det varierer. Det du betaler for er sømmene og stoffet, men det er ikke bestandig kvaliteten står i stil til prisen. Jeg har kjøpt Gant-bukser som har revnet i skrittet etter kort bruk, ToS-chinos som gikk opp i sømmene på innsiden av låret og trenchcoat med knapper som brakk bare du kikket på dem. En skjorte fra Burberry gikk opp i sømmene under armen selv om jeg sjeldent har brukt den. Min favorittskjorte kjøpte jeg for 300 kr og en av mine favorittbelter om sommeren fikk jeg for 50 kr. En dressmann-chinos jeg elsker har holdt seg utmerket i snart 2 år, mens en annen bukse fra Hugo Boss revnet i stoffet i løpet av ett år. Det viktigste er tross alt passformen på klærne. Og det behøver ikke å være kostbart for å se bra ut. Jeg kan se smashing ut med et godt kombinert antrekk fra H&M med god passform. Endret 27. mars 2012 av Pene sko... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå