HeadsVsTails Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Savner sårt et spill å bli "lettere" avhengig av Men har ingen anelse om hva jeg skal teste ut. Jeg har alle Call of Duty-spillene, alt av Sims og også rimelig mye av Need For Speed, så interessen er litt spredd. Men nå er jeg litt bitt av strategi og ting man skal organisere og bygge opp (i mangel på en bedre forklaring). Noe lignende Sim City 4 for eksempel. Eller Company of Heroes. Ikke noe interessert i drager og science fiction, men lurer litt på rollespill osv. Noen som har gode forslag? Post gjerne trailer/link til demo etc.
Gjest NotSo Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Civilization IV som er et turn-based strategi spill. Det ligger det demo av på Steam. Sins Of A Solar Empire (dette er litt science fiction) er jo også et alternativ dette er ikke turn-based da, men real time. Rollespill som ikke er drager eller science-fiction. Det tror jeg kan bli litt vanskelig >< Foressten hvis du har lyst på ett nytt fps så er TF2 sykt fun og gratis :D Endret 26. mars 2012 av NotSo
Gjest meh Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Noe innen "Total War" serien? Spillene er en blanding mellom turbasert og sanntidsstrategi, altså bygging av byer osv foregår turbasert (Ala Civilization) mens kamper foregår i sanntid. Spillene innehar også generelt en høy grad av gjenspillbarhet og variasjon på grunn av at det er et bredt spekter av faksjoner man kan spille som. http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=AdzZBx2eUcQ? Spillet er satt til en alternativ historie om at den kalde krigen aldri sluttet og er satt til en tredje verdenskrig mellom NATO og Russland. Spillet fokuserer i all hovedsak på selve kampene, det er ikke noen bygging inne i bildet. Hvis du helst liker bygging, organisering, handel osv så kan kanskje være noe for deg? Spillet fokuserer i all hovedsak på som sagt, handel, organisering og bygging av byer - kamp er en del av spillet, men det meste er dedikert til bygging. Endret 26. mars 2012 av meh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå