Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å prøve nye produkter da jeg ikke synes de jeg bruker i dag er så gode for huden min. I tillegg bruker jeg mange produkter, og lurer på om produktene "slår hverandre ihjel". Produktene er anbefalt av hudpleier, men jeg synes ikke jeg merker noen endring selv etter et par års bruk.

Huden min er tørr og sensitiv, spesielt på vinteren. Har også noen nupper i kinnene som jeg ikke blir kvitt. Tidligere slet jeg med kviser, men det bedret seg da jeg begynte med produkter for tørr hud.

Dette bruker jeg på morgenen:

MD rens

Decleor øyekrem

Decleor Anguelique serum

Decleor Nutridivine

Kveld:

Decleor Cleansing water, cleansing milk og tonic

Decleor øyekrem

MD Continuous renewal complex

Decleor Aroma night eller Anguelique balm

Innimellom:

MD skrubb

MD Moisture defence maske

Jeg vil gjerne ha innspill og forslag til produkter som kan hjelpe. Skal oppsøke hudpleier også, men synes det er greit å ha noen formeninger selv om hva som kan være bra.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg vet ikke alderen din men http://www.marykaynorway.no/ har noe for alle aldre, og de har gode produkter som du får prøve før du kjøper

trykk på finn en konsulent

håper du finner produkter du blir fornøyd med uansett merke

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Jeg er 33 år.

AnonymBruker
Skrevet

vis du har nupper i huden (jeg får det før jeg får eksem,eller noe jeg ikke tåler).kansje det er noe du reagerer på?

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet ikke alderen din men http://www.marykaynorway.no/ har noe for alle aldre, og de har gode produkter som du får prøve før du kjøper

trykk på finn en konsulent

håper du finner produkter du blir fornøyd med uansett merke

TS bruker gode produkter fra hudpleier og du kommer drassende med den største dritten som fås kjøpt i Norge?

TS: Mary Kay er et utrolig dårlige merke, som kun består av mineralolje og andre dårlige fyllstoffer + at det er pyramidespill.

TS: bruker du ikke nattkrem?

• Liker 2
Skrevet

Fuktmaske burde du prøve! Declor sin :-) Bruke noen ganger i uka, veldig bra for tørr fuktfattig hud :)

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg tenkte også med en gang at du kanskje reagerer på ett eller flere av produktene. Vet det er flere som reagerer på balm'ene til decleor, evt alt fra decleor.

Har du prøvd å kutte ut balmen eller noen av de andre produktene?

Og nei, jeg synes ikke du bruker mange produkter. Annet enn; bruker du både cleansing water OG milk og toner på kvelden? Det er vel mest vanlig å bare bruke en av "rutinene".

Gjest Carmelita
Skrevet (endret)

Anonym bruker: Jo, jeg bytter på å bruke nattkremen som heter Decleor Aroma night og Anguelique balm.

Elliez: Jeg bruker fuktmaske fra MD. Har brukt Hydra floral-masken uten hell. Huden min er ikke fuktfattig men tørr.

Swarovski: Jeg brukte i utgangspunktet Cleansing milk og tonic, men la til Cleansing water da jeg ikke syntes at milken fjernet sminken godt nok.

Takk for innspill alle sammen :)

Endret av Carmelita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...