Gå til innhold

Morsomme ting å gjøre i Oslo med 13 år gammel gutt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på dagstur til Oslo med sønnen min i april. Noen forslag til hva som er moro for en gutt på 13. Tenkte å få med oss vaktskifte på slottet. Noen andre forslag? Skal jo shoppe litt og spise også såklart..

Skrevet

Støtter Teknisk museum, spesielt hvis han er litt interessert i sånt. Er han for gammel for å synes dinosaurskjelett er spennende? I så fall er det jo et stort og fint et inne i botanisk hage, husker ikke hva akkurat dette museet heter.

Stine

Skrevet

Reptilparken er ikke dumt. Det er jo også en drøss med museer tilgjengelig, om han synes sånt er interessant. Beste for den aldersgruppen er vel Teknisk, Naturhistorisk og Kulturhistorisk. Er du litt sprek kan du jo ta ham med på Megazone.

Skrevet

Det kommer jo selvsagt veldig an på interessene hans... men jeg støtter forslaget om naturhistorisk museum på Tøyen.

Hadde også med meg en 12 år gammel jente på Hjemmefrontmuseet. Er det ikke rundt nå de har om 2. verdenskrig på skolen? Det forutsetter jo at han synes det er interessant...

Hard Rock kafé er jo veldig kult i den alderen. Hva med lunsj eller middag der? Eller bare en "drink"?

Dersom det er om sommeren er Frognerbadet artig. Med hopping fra 10-meteren etc.

Skrevet

Min fetter på lik aldr syns det var kult og gå på Operataket også, ellers støtter jeg reptilparken :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker også på Teknisk Museum :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Hva med Game On 2.0? Har ikke fått kikket innom selv ennå, men det ser iallefall interessant ut.

Skrevet

Hvis de har en passende film, hva med en tur på Colleseum i Sal 1. En mektig opplevelse, særlig hvis han ikke er vant med store kinosaler.

Ellers de nevnte Hjemmefrontsmuseet. Hva med Forsvarsmuseet som ligger nesten vegg i vegg. Her er det mye spennende for en 13 år gammel gutt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Game On 2.0? Har ikke fått kikket innom selv ennå, men det ser iallefall interessant ut.

Vet du hvor kinokino er i byen?

AnonymBruker
Skrevet

Det ligger i Sandnes.

Skrevet

Auda, blingset visst litt der. Hadde fått det for meg at det var i Oslo. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...