Gå til innhold

Nyoperert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min elskede mann ligger nå nyoperert i Spania og tror dere jeg savner ham? Stakkars gode mannen min, han er groggy. Våknet av narkosen i 7-tida i kveld og er langt hjemmefra. Men det ser ut til å ha gått bra. Han har drukket vann og han har vært på beina etter operasjonen.

Gleder meg voldsomt til å snakke med ham i morgen tidlig. Jeg har jo vært så inn i h.. nervøs for dette her. Er ikke så tøff når det gjelder slike ting. Men som sagt, nå er vel det verste over?? Ihvertfall når det gjelder de risikable elementene. Det som nå gjenstår er å komme til hektene. Der stiller jeg sterkere, for nå er det jo ingen vei tilbake. Nå må vi jo bare ta tingene som de kommer. Og det klarer vi!!

Men akkurat nå føler jeg bare at han er langt vekk. Sånn er det å være veldig glad i noen. Det er godt og det er vondt på samme tid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda! Så fælt å ikke kunne være der for han, og sammen med han i en sånn situasjon! Føler med deg! Men hvorfor er han operert i Spania da? Er det noe alvorlig?

Håper ihvertfall det går bra med mannen din, og sender deg en trøsteklem! :klem:

Eleni

Skrevet

Alvorlig og alvorlig. Han har jo frivillig lagt seg under kniven. Det er en kirurgi som gjør noe med tarmsystemet slik at folk tar av seg. Det er jo risikabelt og helsefarlig å være veldig stor, så sånn sett så var det helt nødvendig å gjøre noe. Men nå får vi håpe på et bedre og lettere liv. Venter på telefon nå på morgenkvisten. Skulle vært fint å få snakke med han nå.

Skrevet

God bedring til din kjære!

Håper alt går slik det skal, og at han kommer seg raskt på beina igjen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...