Gå til innhold

Navn til hann hund, Berner sennen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ett navn til min bernernvalp. Gutt :)

Er helt blank. Forslag mottas med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg kjenner kalte sin Berner-valp for Legolas. Gimli hadde passet bedre. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også lyst på en Berner Sennen. Vet ikke om ønsket blir oppfylt noen gang, men om det bli det, så vil jeg ha en hannhund som jeg vil kalle enten Jack eller Buck!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg trenger ett navn til min bernernvalp. Gutt :)

Er helt blank. Forslag mottas med stor takk :)

Første navnet som slo meg når jeg så bildet av en sånn hund var faktisk Albert hehe

Skrevet

Åge :hund:

Gjest Tekola
Skrevet

Berner-navn jeg har vært borti: King, Prince, Ulrich, Vesle-Frikk og Teddy.

Du kan jo søke opp noen kenneler og se på navn der? Han har kanskje et navn fra oppdretterens side også? Vet det er vanlig å i hvert fall legge noen "føringer" på slikt :)

AnonymBruker
Skrevet

hunden min heter Ove Karlsen og jeg synes det er et ypperlig navn:)

eller så liker jeg Bernhard.

Skrevet

Ei jeg kjenner kalte sin Berner-valp for Legolas. Gimli hadde passet bedre. :fnise:

Høhø Boxeren her i familien heter Gimli!

Han passer til det..

noen av våre st.Bernhards (klar over at det ikke er samme type, men de ligner jo litt) het Kaos, Bernard, Virrvarr, Trauma, Terror, Cozakk, Kaizer, Eddy, Hamlet, Bart, Tempo...

Hmm kommer ikke på flere akkuratt nå

Skrevet (endret)

Carl Berner?

Endret av Captcha
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ei bernerjente selv, men om jeg skulle hatt en bernergutt skulle han hett Snusmumrikken!

Siden det er et veldig langt navn så hadde jeg kalt han for mumrik sånn ellers... Du kommer nok til å merke at navnet passer VELDIG godt på en berner ;)

Gjest loler
Skrevet

Har alltid tenkt at om jeg fikk en berner.. (som er min favorittrase) skulle hete Odin.. eller Biffen da ;)

Skrevet

Bernhard er morsomt.Samme med Anton av en eller annen rar grunn. :fnise:

Skrevet

Min berner heter Gustav :) Kjenner også en som heter Bamse, som også passer bra.

Gjest Survival
Skrevet

Når jeg i fremtiden får en Nuffe-han skal jeg kalle den for Småtten :) Jeg syns det er utrolig stilig med små navn på store hunder og store navn på små hunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...