AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 JEg syns ikke jeg har noe i skapet......slik er det vel for mange:-) Har du tips til et antrekk? ELler hva jeg bør unngå?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Er du ganske overvektig, eller normalvektig med ekstra fett på magen? Tunika med strikk nederst (som går under rumpa) og belte noe under puppene gjør at magen ser slankere ut i forhold til hoftene. Unngå for all del at topp/bukse begynner/stopper der du er tykkest på magen. Der bør det "skje" minst mulig. Pass på at buksene ikke gir deg muffintop. Kjøp gjerne bukser med høyt liv, men bruk lange topper utenpå.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Med strikk nederst så tenker jeg på en slik: Min lenke. Den kan gjerne ha strammere strikk og kan gjerne være kortere om du er lav (men under rumpa). Og så et bredt belte under puppene. Dette vil gi illusjon av at hoftene blir bredere i forhold til magen. Eller omvendt kanskje.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Jeans bør være bootcut for å gi mer balanse til størrelsen på overkroppen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Belte i livet der du er smalest for å framheve det.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #7 Skrevet 28. mars 2012 Du må nesten oppgi ca BMI og beskrive hvordan fettet legger seg(stor mage, medium eller bare litt ifht resten av kropp - er du generelt overvektig, slank etc) for at vi skal kunne gi gode råd. Jeg er epleform - men har ikke store pupper, og er normalt slank. Passer best trange jeans fordi det fremhever bena mine som er lange og slanke, men velger littegranne løse topper for å ikke fremheve magen. Dog slike med strikk under midjen kan gå begge eier - noen funker, andre gjør at jeg ser gravid ut og forstørrer midjen noe verre. Jeg kan ikke ha snitt som ender midt på midjen - jeg på ha empiresnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå