Gå til innhold

Nye bilder av Mr. Breivik.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

........ :popcorn:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig lite pen, ja faktisk stygg, og det syns jeg uavhengig av hva han har gjort.

• Liker 9
Skrevet

stygg! han er så ekkel

• Liker 4
Skrevet

Fysjameg.

Gjest happy_me
Skrevet

Om jeg ikke hadde visst hva han hadde gjort, så hadde jeg nok sett på ham som en helt gjennomsnittlig mann. En som glir inn i mengden liksom.

Men nå er det engang sånn at jeg vet hvilken ondskap som skjuler seg under det tilsynelatende harmløse ytre, så synes jeg han er virkelig stygg og ekkel.

Men kan vi ikke slutte å skrive om dette forferdelige mennesket snart?

Hva skal det være godt for å poste flere bilder av ham enn vi allerede har sett?

• Liker 16
Skrevet

Med de klærne og den frisyren så han eldre ut enn hva han faktisk var. Ansiktet var ganske pent og kroppen var helt ok.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr seg? Samma hvordan han ser ut vel.

• Liker 3
Skrevet

Uten å ta i betraktning hvem han er, vil jeg si at på bilde 1 ser han ut som en tafatt tøffel, men jeg syns bilde 2 er et bedre bilde, utelukkende fra fotografperspektiv. Liker skyggene.

Hot or not osv. derimot klarer jeg oppriktig ikke å vurdere på et slikt udyr. I så tilfelle må det bli hot á la "brenner evig i helvete".

• Liker 8
Skrevet

Han ser vel ut som en hvilken som helst mann, hadde jeg gått forbi han på gata (før 22.7 vel og merke), så hadde han vært "en av mange", ikke en mann jeg ville snudd meg etter på verken en negativ eller positiv måte..

MEN etter alt det forferdelige han har gjort, så er han stygg og fæl tvers gjennom!

• Liker 1
Skrevet

Er jeg den eneste som synes vinklinga på denne tråden er horribel? Greit at det har blitt offentliggjort flere bilder, men "hot or not"??? Seriøst...

• Liker 15
Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvordan han ser ut, og hvorvidt han er "hot or not" er fullstendig uinteressant. Mannen er en bestialsk massemorder. Den som er mest opptatt av hvordan han ser ut, må ha en skrue løs.

• Liker 10
Skrevet

Behring Breivik, for ikke å nevne smilet han har klistret på seg, er og forblir noe av det mest ufyselige jeg har sett, på lik linje som enhver annen kynisk massemorder.

Å skille mellom hans ytre og hans indre er ikke noe jeg behersker eller har ønske om å lære meg, for det individet er fortsatt en kynisk massemorder.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er veldig lite pen, ja faktisk stygg, og det syns jeg uavhengig av hva han har gjort.

Synes han ser ut som en ganske normal person, og det virker som om du overdriver. Hvis du mener han er så stygg, lurer jeg på hva slags standard du har for å ikke kalle noen stygge.

"Hot or not" spørsmålet til TS er forøvrig ganske smakløst.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Han er vel ca. like hot som Ted Bundy.

• Liker 1
Skrevet

Ser ut som en relativt normal fyr. Ikke akkurat en mann du ville gått en omvei for å slippe å se i øynene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mote-politiet grepet inn for lenge siden ville de ha reddet landet faktisk. Vi burde opprette et eget mote-politi!

Gjest Ph.D in da House
Skrevet

Nye bilder, mer saftig og mer pervertert, må bare ha det, må bare ha det jeg hater og ikke dette:

Det har lenge vært kjent for baksiden.net-redaksjonen at det foreligger et utbredt rusmiddelmisbruk i den herskende klasse. Det skal først og fremst være snakk om motedopet kokain i tillegg til den klassiske skap-alkoholismen og hasjrøykingen som har gjort seg gjeldende blant landets journalister og politikere.

Med statsministerens 1.mai-tale har imidlertid funksjonsnivået nådd en ny bunnotering. Jens Stoltenbergs 1. mai-tale var preget av snøvling og innhold som var mer usammenhengende enn vanlig. En erfaren rusmiddelekspert baksiden.net har vært i kontakt med anslår statsministerens promille til mellom 1.5 og 2. I henhold til den samme eksperten er det oppsiktsvekkende at statsministeren er så full at han til tider snøvler stort uten at han har nevneverdige problemer med balansen.

- "Det er noe vi vanligvis ser hos garvede alkoholister" uttaler eksperten på telefon fra Bern. Han ønsker å forbli anonym i det kritikk av offentligheten via sider som baksiden.net i et åpent demokrati som Norge fort kan medføre tap av embed. Stoltzenbergs fyllerør gikk ubemerket hen i et samlet pressekorps.

Doublespeak is the new sexy :rope:

• Liker 3
Skrevet

herregud, merker at jeg blir kvalm av å bare se han, til og med høre navnet. nei, fysj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...