Gå til innhold

Hvordan skal menn kle seg når de drar ut på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dress too much?

Tenker å dra ut og ta et par pils og kanskje på et utested.. Er forresten 30 +.

Takk for svar. En stund siden jeg har vært ute på byen for å si det sånn. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker mørk bukse, gjerne en pen dongeribukse (gjerne svart), svart belte og skjorte! en pen skjorte med de to øverste knappene åpen :rodmer:

dropp joggesko og gå for noe litt mer classy ;)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

enig med den over her:)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dress blir kanskje litt too much en vanlig lørdag ute på byen? En fin bukse og skjorte, pene sko og jakke til er helt ok. T-skjorte og dressjakke kan også være kult :)

• Liker 1
Gjest enirac
Skrevet

Spørs vel gjerne litt på kor du skal.. Eg syns dress er litt for mye, men er enig med Pialill; mørke jeans, belte og skjorte er akkurat passelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Dress blir kanskje litt too much en vanlig lørdag ute på byen? En fin bukse og skjorte, pene sko og jakke til er helt ok. T-skjorte og dressjakke kan også være kult :)

Jeg tenkte også t-skjorte og dressjakke, men finner ingen bilder på nett som viser dette. :)

AnonymBruker
Skrevet

Spørs vel gjerne litt på kor du skal.. Eg syns dress er litt for mye, men er enig med Pialill; mørke jeans, belte og skjorte er akkurat passelig :)

Man hører mye rart fra bønder..

• Liker 10
Skrevet

Kommer veldig an på hvor du skal. Har du tenkt deg et sted som fører en litt mer eksklusiv linje (La belle sole etc.) så kan du gjerne dra på med dress. Ihvertfall en pen jeans/chinos, skjorte og navy blazer. Er det snakk om en shabby klubb på løkka så går vel det meste egentlig..

• Liker 7
Gjest _Blomsten_
Skrevet

En pen og stilig bukse, fin skjorte og pene sko.

• Liker 2
Gjest Purple Haze
Skrevet

Man hører mye rart fra bønder..

Nå vet jeg ikke med emirac, men jeg er hvert fall ikke bonde. Det skulle tatt seg ut. Jeg er redd kuer!

• Liker 2
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Det spørs vel hvor du skal, og hvilket klientell det er der.

Men som regel er dress på byen too much. Da hadde jeg, som de andre skriver her, heller gått for mørke bukser/jeans og en fin skjorte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags stil har du til vanlig? Hvor skal du ut? Er det kleskoder på utestedene dere skal på? Dress er supersexy, men litt upersonlig og stivt for en vanlig tur ut synes nå jeg.

Sånn generelt, synes jeg det er veldig fint når menn bare pynter opp sin vanlige stil når de er ute på byen. Da kommer man inn stort sett overalt.. Bytt ut den vanlige jeansen med et par mørke som sitter bra i rumpa, og styr unna hettegensere, rødrutete skjorter, joggesko, skatesko og t-skjorter med goofy trykk hvis du skal være litt pyntet! :) Alle kler en klassisk ensfarget skjorte, og et par fine sko. I mine øyne er fine sko alt fra skinnsko til rene(!) converse uten hull. Det kommer helt an på mannen som bærer det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags stil har du til vanlig? Hvor skal du ut? Er det kleskoder på utestedene dere skal på? Dress er supersexy, men litt upersonlig og stivt for en vanlig tur ut synes nå jeg.

Sånn generelt, synes jeg det er veldig fint når menn bare pynter opp sin vanlige stil når de er ute på byen. Da kommer man inn stort sett overalt.. Bytt ut den vanlige jeansen med et par mørke som sitter bra i rumpa, og styr unna hettegensere, rødrutete skjorter, joggesko, skatesko og t-skjorter med goofy trykk hvis du skal være litt pyntet! :) Alle kler en klassisk ensfarget skjorte, og et par fine sko. I mine øyne er fine sko alt fra skinnsko til rene(!) converse uten hull. Det kommer helt an på mannen som bærer det.

Har for lengst parkert joggeskoene i hylla, da jeg var stor fan av Converse. Nå er den type stil borte vekk.

Går som regel med jeans og skinnsko, den type som er veldig "in" for tida. Dvs de er litt høye. Bruker alltid belte, enten sort eller brunt.

Går heller aldri med hettegenser eller teite gensere med enda teitere logoer. ;)

Kjører enten skjorte ala rutete skjorter fra Levi's eller denim skjorter.

Så føler jeg må kle meg litt annerledes når jeg drar ut også. Skal ut med jobben, så de skal nok dra fra "sted til sted"..

Gjest antimatter
Skrevet

Det er en lek når for tiden som du kanskje ikke har hørt om, men nå er det slik at noen skribler et mønster oppover armene for å vekke interesse. Dette må dog gjøres nærmest som automatskrift-krusseduller og helst etterhvert forme et mønster, altså at noen utkrystaliserer seg som noe en faktisk kan vedkjenne seg og tro er en del av verden, selv om det ikke er det.

Alle har et slikt merke nå om dagen...

Skrevet (endret)

jeg hater menn i dress! men det spørs jo hva slags type du er, og hvilke damer du liker. Men dress er så business-aktig, klysete, konservativt, ikke kult.

Jeans, en fin skjorte, eller t-skjorte. god parfyme, og et smiiiil.

edit. bilder:

D03900045.jpg

ECLBL.jpg

Endret av Ramona
AnonymBruker
Skrevet

Dressbukse og blazer som ikke er samme mønster om du forstår hva jeg mener?

Feks ei svart bukse med en blazer som har litt mønster?

Også ei skjorte og pene sko.

Da er du pyntet nok til de fine stedene, og ikke for pyntet for puben.

Gjest enirac
Skrevet

Nå vet jeg ikke med emirac, men jeg er hvert fall ikke bonde. Det skulle tatt seg ut. Jeg er redd kuer!

Ikkje eg heller, men eg skulle gjerne eigd ein gård ;)

Skrevet

Dress er litt i overkant.

Jeans som ser litt slitte ut, svarte skinnsko og en rutete skjorte i litt nøytrale farger (f.eks blått eller grått). Dette funker bra på vanlige steder, skal du på et mer fancy sted er det tryggere med en penbukse og ensfarget skjorte. Gjerne en lys skjorte (ikke hvit) og mørk bukse.

Skrevet (endret)

Skal jeg på noe litt mer fancy er det blazer og flanell. Skal jeg på en okish brun pub er det tweedjakke og jordfargede chinos. Andre plasser er det bare et random, men fremdeles pent antrekk.

Endret av Pene sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...