Lady Stardust Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Hei kjære søte KG'ere. Jeg har nå endelig fått motivasjon til å begynne å trene, for første gang i mitt liv. (Føles iallefall snn etter noen år med ekstrem latskap) Jeg er ikke ute etter å miste tjue kilo eller bli supermuskuløs, men vil gjerne ned en 6-7-8 kilo, samt bli litt fastere i fisken. Problemet mitt er at jeg ikke ANER hvor jeg skal begynne. Jeg har tatt tak i kostholdet, ikke på en ekstrem måte, men kuttet ut den daglige sjokoladespisingen, og prøver å velge sunnere løsninger til middag etc. Treningen min er ganske vilkårlig. Jeg trenger ca fire-fem dager i uken, men føler at den er så ustrukturert. De eneste hjelpemidlene jeg har er en elipsemaskin. Har planer om å kjøpe meg manualer, men har rett og slett ikke råd akkurat nå. (Treningsstudio er for langt unna og for dyrt til at det er et alternativ) Hittil har jeg gått på elipsemaskinen i 15-20 minutter (moderat intensitet), da jeg rett og slett ikke klarer mer enda. Etter det har jeg bare gjort vilkårlige styrkeøvelser jeg kommer på i farten, crunches, push-ups, sit-ups, slike ting. Er det noen av dere som kunne hjulpet meg litt i gang her, gitt meg noen konkrete øvelser, en plan? Jeg aner virkelig ikke hvor mye som skal til før jeg ser resultater, eller hva slags øvelser jeg burde gjøre. Takk på forhånd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Hei! Flott at du har startet i det små I tillegg til de øvelsene du har nevnt så kan du også gjøre disse, kjøre planken, først den vanlig så lenge du klarer, så side planke på begge sider. Du kan ta dips, eller fylle opp vannflasker og ta bicep curl. Om du vil trene ben så kan du ta glute-ham-raise, da trenger du en som kan holde tak i bena dine. er øvelsen.
rosenkål Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Hei! Flott at du har startet i det små I tillegg til de øvelsene du har nevnt så kan du også gjøre disse, kjøre planken, først den vanlig så lenge du klarer, så side planke på begge sider. Du kan ta dips, eller fylle opp vannflasker og ta bicep curl. Om du vil trene ben så kan du ta glute-ham-raise, da trenger du en som kan holde tak i bena dine. er øvelsen. Min reaksjon av glute ham øvelsen: Sikkert veldig effektiv men herlighet! Har desverre ikke noe særlig tips til deg TS, lykke til med treningen
Lady Stardust Skrevet 26. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2012 Min reaksjon av glute ham øvelsen: Sikkert veldig effektiv men herlighet! Har desverre ikke noe særlig tips til deg TS, lykke til med treningen Det var det jeg tenkte og. KUDOS til de som fikser den der!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Utrolig effektiv øvelse! Om man gjør den riktig så trener du nesten hele benet, pluss rumpe og mage Så den anbefaler jeg på det sterkeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå