Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På onsdag 28.mars skal jeg til operaen med klassen. Vi skal på premiere til baletten, is slottet, men siden jeg aldri har vært på en forestilling i operaen før så er jeg litt usikker på hva jeg skal ha på meg. Jeg vil heller være for lite pyntet enn for mye. Det er en kjole jeg har tenk litt på det er en dus rosa farget kjole med noen detaljer litt under brystet som er av små pærler. Den er litt lengere enn hva jeg vil kalle en lårkort kjole, men den rekker ikke til knærne heller. Jeg skal se om jeg finner et blide av den, men tror dere det bli for mye? Noen forslag og forklaring på kleskoden?

Alle forslag takkes! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Neida, det er ikke for mye. Nå har ikke jeg vært på operaen i oslo, men jeg har vært på en del andre operaer - og der har det vært ganske stivt. Første gang var jeg ganske pent kledd, med en pen kjole, sort nylonstrømpebukse og ballerinasko, men da følte jeg meg egentlig litt utilpass fordi alle andre var mer pyntet. Jeg ville heller pyntet meg litt mer enn litt mindre.

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Glemte forresten å si at detaljene er blomster.

Gjest Tigress
Skrevet

Det høyrest heilt fint ut, folk går med alle slags klede i Operaen, men dei fleste har gjerne pynta seg litt. Som til når det står "pent" i kledskoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...