~white lady~ Skrevet 7. desember 2012 #21 Skrevet 7. desember 2012 Kvinner (flestparten, så får enkelte av dere føle dere spesielle) burde aldri, aldri ALDRI.... hatt lappen! Dere forstår dere bare ikke på teknologiske greier! Burde vært kvinneforbud i trafikken! Sorry, nå blir dere dritsure, for dere vil ha i pose og sekk, men ja... Er det noen kvinner som faktisk er enige? I at kvinner stort sett har bevist at de ikke bør være i trafikken. Uff.. får dårlig samvittighet.. føler meg nesten slem når jeg sier dette.., men det er veldig sant. Tror kvinner er overrepresentert av udugelige sjåfører:/ Anonym poster: 9eb54dfb3ebdaa5709dfd82b9bb2791b Håper du bare tuller, men hvis ikke- det er det dummeste jeg har hørt! 1
Gjest Skrevet 9. desember 2012 #22 Skrevet 9. desember 2012 Kvinner (flestparten, så får enkelte av dere føle dere spesielle) burde aldri, aldri ALDRI.... hatt lappen! Dere forstår dere bare ikke på teknologiske greier! Burde vært kvinneforbud i trafikken! Sorry, nå blir dere dritsure, for dere vil ha i pose og sekk, men ja... Er det noen kvinner som faktisk er enige? I at kvinner stort sett har bevist at de ikke bør være i trafikken. Uff.. får dårlig samvittighet.. føler meg nesten slem når jeg sier dette.., men det er veldig sant. Tror kvinner er overrepresentert av udugelige sjåfører:/ Anonym poster: 9eb54dfb3ebdaa5709dfd82b9bb2791b Vet du hva? Jeg er faktisk ganske så enig med deg! Jeg er nå hunnkjønn selv, men reglene rundt kjøring burde bli enda strengere enn de er i dag! Vet om flere med lappen, og jeg er ikke mer enn 26 så mange er "nye" sjåfører, som ikke vet hvordan en rundkjøring fungerer, som girer slik det beskrives i trafikken, som ikke skjønner avstandsreglene og kan ikke skilt...
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #23 Skrevet 27. desember 2012 Når jeg kom inn på denne tråden, ble jeg faktisk veldig overasket over at folk som kjører bil ikke forstår seg bedre på bilen enn som så?? Enig med ann christin hilsen jente 22. Anonym poster: 5cb32f1f71b337d210428da2a16eec36
-Jiinxs- Skrevet 27. desember 2012 #24 Skrevet 27. desember 2012 Kvinner (flestparten, så får enkelte av dere føle dere spesielle) burde aldri, aldri ALDRI.... hatt lappen! Dere forstår dere bare ikke på teknologiske greier! Burde vært kvinneforbud i trafikken! Sorry, nå blir dere dritsure, for dere vil ha i pose og sekk, men ja... Er det noen kvinner som faktisk er enige? I at kvinner stort sett har bevist at de ikke bør være i trafikken. Uff.. får dårlig samvittighet.. føler meg nesten slem når jeg sier dette.., men det er veldig sant. Tror kvinner er overrepresentert av udugelige sjåfører:/ Anonym poster: 9eb54dfb3ebdaa5709dfd82b9bb2791b Det har ikke noe med kjønn å gjøre. Noen er bare helt blåst når det kommer til å kjøre bil, og kommentere på KG.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #25 Skrevet 27. desember 2012 Kvinner (flestparten, så får enkelte av dere føle dere spesielle) burde aldri, aldri ALDRI.... hatt lappen! Dere forstår dere bare ikke på teknologiske greier! Burde vært kvinneforbud i trafikken! Sorry, nå blir dere dritsure, for dere vil ha i pose og sekk, men ja... Er det noen kvinner som faktisk er enige? I at kvinner stort sett har bevist at de ikke bør være i trafikken. Uff.. får dårlig samvittighet.. føler meg nesten slem når jeg sier dette.., men det er veldig sant. Tror kvinner er overrepresentert av udugelige sjåfører:/ Anonym poster: 9eb54dfb3ebdaa5709dfd82b9bb2791b ...og allikevel er det menn som står for mesteparten av ulykkene... Anonym poster: 7e972fa7b06507a43cbf738d47b66fc7 4
Gjest chariot Skrevet 27. desember 2012 #26 Skrevet 27. desember 2012 min neste bil blir med automatgir
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2012 #27 Skrevet 27. desember 2012 Målt etter antall kjørte kilometer er det faktisk litt flere ulykker med kvinner bak rattet enn menn. Antall ulykker er et dårlig mål, all den tid menn i gjennomsnitt kjører mye mer enn kvinner. Kvinner utgjør ikke så stor andel av skadene i fotball heller, men det har jo mye med antallet som driver med det å gjøre. Når det er sagt, er AB kl. 01.41 en gjøk. Tipper dog han sier det mest for å provosere. Selvsagt skal kvinner kjøre bil, noe annet er utenkelig. Anonym poster: 180984b3d33395440eacb8469142fffc
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2013 #28 Skrevet 2. januar 2013 Jøss, blir stadig overrasket over hvor lite enkelte vet. Et annet ord for clutch er frikoblingspedal, altså en fedal som frikobler. Er ofte jeg bremser på girene i stede for å bruke bremsene. Altså girer ned å motoren tvinges da til å gå saktere rundt. Noen biler kan en også ta av i 2. gir, hadde det slik på mine to første biler. Mulig dette var fordi de begynte å bli noe slitne. Ofte skal det mere til å kvele en dieselbil enn en bensin, selv om min dieselbil er ganske følsom på girene. Mulig det føles slik ettersom det er en 6-trinnskasse istede for 5-trinns som jeg er vant med fra tidligere (riktignok bensin, men) Anonym poster: 563c37fb590f3d1d2dcee06c798ec0f0
Gjest Funky Punk Skrevet 2. januar 2013 #29 Skrevet 2. januar 2013 Jeg girer aldri før jeg ser at det er behov for det. Om jeg kjører på en 80-vei og skal svinge til venstre så blinker jeg først, så bremser man til ønsket hastighet i forhold til hvordan man har lest trafikkbildet, føret og hva slags type bil man kjører, så girer jeg evnt ned litt når jeg har kommet ut av svingen.
Gud Skrevet 2. januar 2013 #30 Skrevet 2. januar 2013 Jeg mener man ikke skal gjøre det. Det blir fort en vane og det kan oppstå farlige situasjoner. Når man trykker inn clutchen så øker farten på bilen. Foten bør være på bremsen først. Det blir litt off topic, men jeg klarer bare ikke å la denne stå. For at noe skal akselerere må det bli påvirket av en kraft. Når motoren ikke er koblet til er det ingen kraft som driver bilen fremover (på flat vei), og dermed vil den ikke akselerere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå