Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha jaktet på den perfekte mascara i 20 år fant jeg den!!!! Jeg fatter og begriper ikke hvorfor jeg ikke visste om disse mascaraene for lenge siden: TUBE MASCARA!!! Altså slike som legger seg på vippene som små tuber og vaskes av i lunkent vann! De drysser aldri og man slipper panda-øyne uansett hvor lenge man har mascaraen på. GENIALT!

Tidligere brukte jeg DiorShow, men litt panda blir man jo etter å ha svettet litt eller gått med den en stund.

Tubemascara er tingen!!

Jeg bruker Clinique sin, men tror det er andre merker som også har denne typen mascara. Noen som har prøvd tube mascara i andre merker???

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er tube mascara?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare tube-mascara jeg også! Har til nå bare brukt den røde og hvite, husker ikke helt hvilket merke, men en av de vanlige.

Er Clinique sin noe bra?:)

Gjest Armule
Skrevet

Drysser aldri? Vel, jeg har brukt Clinique sin flere ganger (ulike flasker), og alle jeg har brukt har drysset. Det er såpass ille at flakene ofte legger seg på linsene, og irriterer.

AnonymBruker
Skrevet

Drysser aldri? Vel, jeg har brukt Clinique sin flere ganger (ulike flasker), og alle jeg har brukt har drysset. Det er såpass ille at flakene ofte legger seg på linsene, og irriterer.

Snakker du om slik mascara som TS mente nå da? (:

Det er ikke vanlig mascara, men en mascara som på en måte legger seg som et "plast" lag rundt øyevippene, og tas av hele med vann. Det er da umulig at dette kan drysse? Har hvert fall aldri hendt med meg!

Skrevet

Alle tube-maskaraene jeg har prøvd har svertet av. Ikke drysset, men jeg har blitt SORT under øya lell. Dessuten blir vippene mine så sykt tunge av denne typen maskara at de retter seg helt ut og peker nedover.

Gjest Purelove
Skrevet

ok, nå må jeg bare si at Diorshow Extase er verdens beste maskara, klumper ikke og du får laaaaaaaaange vakre vipper, selvom du har småe hår..

seriøst verdens beste mascara!!!! så jenter neste gang dere vil kjøpe, kjøp den:P

AnonymBruker
Skrevet

Alle tube-maskaraene jeg har prøvd har svertet av. Ikke drysset, men jeg har blitt SORT under øya lell. Dessuten blir vippene mine så sykt tunge av denne typen maskara at de retter seg helt ut og peker nedover.

Hm.. De jeg har prøvd er hvert fall ikke slik, men er vel som alt annet, noe passer til noen, på andre ikke (:

Gjest Armule
Skrevet

Snakker du om slik mascara som TS mente nå da? (:

Det er ikke vanlig mascara, men en mascara som på en måte legger seg som et "plast" lag rundt øyevippene, og tas av hele med vann. Det er da umulig at dette kan drysse? Har hvert fall aldri hendt med meg!

Ja, jeg snakker om samme type. Og det er fullt mulig at disse kan drysse.

Skrevet

Hm.. De jeg har prøvd er hvert fall ikke slik, men er vel som alt annet, noe passer til noen, på andre ikke (:

Ja, det er veldig forskjellig. Jeg har veldig oljete vipper (aner ikke hvorfor), så jeg har ennå ikke funnet en type mascara som IKKE blir sort under øya på meg. :gjeiper: Eneste er at jeg veit jeg må bruke vannfast mascara for at vippene mine ikke skal henge nedover.

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har prøvd den til Lancome som vibrerer?

Skrevet

har aldri hørt om tube mascara før! dette skal testes ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...