AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Jeg skal på jobbintervju denne uken og lurer på hva jeg bør ta med meg. Den jeg skal snakke med har ikke bedt om at jeg skal ta med vitnemål, attester o.l., men bør jeg likevel ta med kopier av dette?
Gjest Survival Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Ja, det syns jeg. Det er en fordel å ha det liggende klart dersom arbeidsgiver spør etter det.
Gjest Tekola Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Det er kjempelurt å ha med attester og slikt på jobbintervjuet, gjerne kopier som intervjuerne kan få! (En venninne av meg hadde med originaler og var for sjenert til å be om å få dem tilbake eller be dem ta en kopi, så hun måtte be om nye fra tidligere arbeidsgivere, unødvendig stress.)
eriden Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Jeg skal på jobbintervju denne uken og lurer på hva jeg bør ta med meg. Den jeg skal snakke med har ikke bedt om at jeg skal ta med vitnemål, attester o.l., men bør jeg likevel ta med kopier av dette? Jeg var på endel intervjuer i den siste perioden, og hadde alltid med meg en mappe med kopier og originaler (særlig i offentlig sektor vil de se originalene). Det koster deg liksom ingenting... Endret 26. mars 2012 av eriden
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Ta med deg kopier, du. Jeg tok med meg originale vitnemål og attester til et jobbintervju en gang, og da jeg kom hjem igjen oppdaget jeg at jeg ikke hadde dem med meg lenger.... aner ikke hvor de har blitt av, sannsynligvis har jeg lagt dem igjen i bussen... festlig. Du kan tro jeg var flau da jeg måtte ringe til tidligere arbeidsgiver og be om nye attester.... jeg som satte min ære i å ha kontroll på alt av papirer! Til alt overmål fikk jeg ikke jobben engang
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 ta med kopier av arbeidsattester og vitnemål, når det gjelder offentlig må disse være stemplet som rett kopi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå