AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Ja som emnetittel sier Hva ser dere damer etter hos en mann? (At han skal være kjekk og tilrekkende, må jo være en selvfølge)
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 ærlighet og troskap! At han er snill og omsorgsfull.. 2
lys Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Godt humør (generelt glad), snill, smart, selvstendig, sporty og nogenlunde samme verdisyn/moral som meg. 1
Envy Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Noenlunde samme interesser som meg selv, engasjement, bra kropp (når jeg bruker såpass mye tid på trening og livsstil selv, bør han også, ellers blir det fort skjærings), ærlighet, at han er direkte, ikke spiller spillet, snill (selvfølgelig ), sosial, utadvendt, en eller annen formening om hvor han ser for seg seg selv om 5 år. Sikkert masse mer også :gjeiper: Edit: Også MÅ han ha respekt for jobben min, i og med at jeg har et yrke som alle har en (sterk) mening rundt. Endret 26. mars 2012 av Envy
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Noenlunde samme interesser som meg selv, engasjement, bra kropp (når jeg bruker såpass mye tid på trening og livsstil selv, bør han også, ellers blir det fort skjærings), ærlighet, at han er direkte, ikke spiller spillet, snill (selvfølgelig ), sosial, utadvendt, en eller annen formening om hvor han ser for seg seg selv om 5 år. Sikkert masse mer også :gjeiper: Edit: Også MÅ han ha respekt for jobben min, i og med at jeg har et yrke som alle har en (sterk) mening rundt. Er det du som tester på dyr? (bare et spørsmål, ikke et fyfyspørsmål )
Envy Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Er det du som tester på dyr? (bare et spørsmål, ikke et fyfyspørsmål ) HÆ?? Edit, ÅJA, jobben! Hahahahahaha.. Nei, driver ikke med sånt svineri. Jeg går i blå skjorte på jobb Endret 26. mars 2012 av Envy
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 HÆ?? Edit, ÅJA, jobben! Hahahahahaha.. Nei, driver ikke med sånt svineri. Jeg går i blå skjorte på jobb Var du singel vekter?
Envy Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 Var du singel vekter? Nei, man trenger utdanning for å utføre jobben min. Men vil ikke gå inn på hva eksakt jeg gjør, da det kan være avslørende for identiteten min.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 - Intigritet - Evne til refleksjon - Leken - Selvsikker - Voksen - Uredd - Erfaren - Humor - Kan sette grenser
OhSerendipity Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 (endret) Min drømmefyr må... -ha HUMOR! -ha egne meninger og kunne stå for dem, men samtidig være i stand til å innrømme når han har sagt eller gjort noe "galt". Altså må han ha selvinnsikt. -selvtillit. Det verste jeg vet er gutter som oppfører seg som jenter og har enorme bekreftelsesbehov. -være lett å snakke med, og ha mye å bidra med i en samtale. Jeg må også kunne snakke med han om seriøse ting, selv om humor er VELDIG viktig. -være spontan og eventyrlysten -være ambisiøs og like å lære. Latskap er greit i små doser, men jeg kunne aldri falt for en mann som satt på ræva dagen lang. -omsorgsfull, snill og til å stole på -IKKE klengete, innpåsliten, masete eller sjalu. -være intelligent og reflektert. Det er lite som er så turn-off som menn som oppfører seg som om de er omskjært i hjernelokket. -være POSITIV, ha godt humør og ikke hisse seg opp over bagateller. Håper Julenissen ser dette. Endret 27. mars 2012 av OhSerendipity
Gjest -J- Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Om du tror svarene her kommer til å hjelpe deg, så må jeg nok skuffe deg. Vær deg selv du, gutten min. 3
Knirke Skrevet 27. mars 2012 #13 Skrevet 27. mars 2012 Han må bruke færre kosmetiske produkter enn meg (og de skal telles på én hånd!) 1
123sport Skrevet 27. mars 2012 #14 Skrevet 27. mars 2012 Han må bruke færre kosmetiske produkter enn meg (og de skal telles på én hånd!) hva slags kosmetiske produkter tenker du på? jeg for min del synes at det er et pluss om han hadde lukter godt, jeg da.. hadde ikke synes det var negativt om han hadde brukt shampoo, hårgele, såpe, deo, parfyme og solkrem, leppe-pomade (hvis tørre lepper) osv, og da er vi allerede oppe i over 5 kosmetiske produkter. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Tråden er ryddet for krenkelser. Maria_Marihøne, mod.
Knirke Skrevet 28. mars 2012 #16 Skrevet 28. mars 2012 hva slags kosmetiske produkter tenker du på? jeg for min del synes at det er et pluss om han hadde lukter godt, jeg da.. hadde ikke synes det var negativt om han hadde brukt shampoo, hårgele, såpe, deo, parfyme og solkrem, leppe-pomade (hvis tørre lepper) osv, og da er vi allerede oppe i over 5 kosmetiske produkter. Såpe, shampoo og deodorant holder lenge det! Og solkrem hvis det er fare for å bli brent Men det er jo bra vi ikke skal ha samme mannen alle sammen :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #17 Skrevet 28. mars 2012 Han må bruke færre kosmetiske produkter enn meg (og de skal telles på én hånd!) Hehe. Er mann og har hårgele, shampo (selvsagt),vanlig fuktighetskrem, mange forskjellige deodoranter med tilhørende parfyme eller cologne og leppomade. Når man legger alt sammen kommer det vel godt opp i 10-15 tipper jeg nå, eller er det bare kategorier som telles og ikke antallet til sammen?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2012 #18 Skrevet 28. mars 2012 - Høy og mørk (ikke nødvendigvis mørk) - Lederegenskaper - God økonomi - Morsom
makkapakka Skrevet 28. mars 2012 #19 Skrevet 28. mars 2012 han må være tiltalende å se på funnet roen og være trygg på seg selv tåle motgang
Knirke Skrevet 28. mars 2012 #20 Skrevet 28. mars 2012 Hehe. Er mann og har hårgele, shampo (selvsagt),vanlig fuktighetskrem, mange forskjellige deodoranter med tilhørende parfyme eller cologne og leppomade. Når man legger alt sammen kommer det vel godt opp i 10-15 tipper jeg nå, eller er det bare kategorier som telles og ikke antallet til sammen? Vet ikke helt hva som er mest turnoff her... Enmannsparfymerier eller AnonymBrukere Menn må være MENN, hvis de skal vekke urinstinktet hos meg ihvertfall. På samme måte som det er mange menn som ønsker seg feminine jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå