gladidag Skrevet 30. juli 2012 #21 Skrevet 30. juli 2012 Vi budde på Bagus place, www.bagusplace.com på tioman, heilt supert! I KL budde vi på double tree Hilton, også veldig grei. Begge disse hotella er 5 stjerners, men absolutt verdt det! Eller kan vi tipse om at Petrons ikkje er verdt å ta turen opp i, sidan utsikta er kun to veiar, sidan en ikkje får komme til toppen...en ser ting veldig godt fra bakkenivå rett fram for tårna Veit ikkje kor gamle ungane dine er, men kan gjeerne anbefale segway tur i Lake Gardens! MAGISK! Bagus place ser veldig fint ut...men forholdsvis dyrt. ser det vil koste 1125rm for oss...er over 2000 kr døgnet det jo:( Skal kikke på hoteller i KL og, takk for tips:) Ungene mine er 7 og 10 når vi drar på tur....så litt små til segway.
Emas Skrevet 31. juli 2012 #22 Skrevet 31. juli 2012 Bagus er forholdsvis dyrt ja, men all mat er inkludert, pluss ulike utflukter, dykkerutstyr ++ vi synest absolutt at der var verdt det, og der var fleire familier med barn på alder med dine veldig god mat og hyggelig vertskap segway er kanskje litt skummelt for yngste, men for en 10 åring går segway fint:) ellers kan vi, som du nevner, anbefale batu caves, det var skikkelig stilig! Vi har brukt masse tripadvisor for å finne ut kva vi vil finne på, kan sterkt anbefalest lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2012 #23 Skrevet 1. august 2012 Hvor flyr dere, og hvor mye forventer dere å bruke på flyreisen? Anonym poster: 1d3f3aaaaaaad6beada09a1b40119477
gladidag Skrevet 2. august 2012 #24 Skrevet 2. august 2012 Hei. Vi skal fly m Malaysia airlines Oslo- Amsterdam- KL, turen koster i underkant av 28 000 for to voksne og to barn. Turen tar ca 18 timer hver vei...hvis eg ikke husker feil....
gladidag Skrevet 2. august 2012 #25 Skrevet 2. august 2012 Hei. Vi skal fly m Malaysia airlines Oslo- Amsterdam- KL, turen koster i underkant av 28 000 for to voksne og to barn. Turen tar ca 18 timer hver vei...hvis eg ikke husker feil....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå