Gå til innhold

Kuala lumpur....og Langkawi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi budde på Bagus place, www.bagusplace.com på tioman, heilt supert! I KL budde vi på double tree Hilton, også veldig grei. Begge disse hotella er 5 stjerners, men absolutt verdt det! Eller kan vi tipse om at Petrons ikkje er verdt å ta turen opp i, sidan utsikta er kun to veiar, sidan en ikkje får komme til toppen...en ser ting veldig godt fra bakkenivå rett fram for tårna :)

Veit ikkje kor gamle ungane dine er, men kan gjeerne anbefale segway tur i Lake Gardens! MAGISK!

Bagus place ser veldig fint ut...men forholdsvis dyrt. ser det vil koste 1125rm for oss...er over 2000 kr døgnet det jo:( Skal kikke på hoteller i KL og, takk for tips:) Ungene mine er 7 og 10 når vi drar på tur....så litt små til segway.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bagus er forholdsvis dyrt ja, men all mat er inkludert, pluss ulike utflukter, dykkerutstyr ++ vi synest absolutt at der var verdt det, og der var fleire familier med barn på alder med dine :) veldig god mat og hyggelig vertskap ;) segway er kanskje litt skummelt for yngste, men for en 10 åring går segway fint:) ellers kan vi, som du nevner, anbefale batu caves, det var skikkelig stilig!

Vi har brukt masse tripadvisor for å finne ut kva vi vil finne på, kan sterkt anbefalest :) lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Hvor flyr dere, og hvor mye forventer dere å bruke på flyreisen?

Anonym poster: 1d3f3aaaaaaad6beada09a1b40119477

Skrevet

Hei. Vi skal fly m Malaysia airlines Oslo- Amsterdam- KL, turen koster i underkant av 28 000 for to voksne og to barn. Turen tar ca 18 timer hver vei...hvis eg ikke husker feil....

Skrevet

Hei. Vi skal fly m Malaysia airlines Oslo- Amsterdam- KL, turen koster i underkant av 28 000 for to voksne og to barn. Turen tar ca 18 timer hver vei...hvis eg ikke husker feil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...