Gå til innhold

Bryllupskake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kikket og kikket på internett for å finne drømmebryllupskaka, men jeg finner den ikke!! Jeg vil ikke ha etasjekake, men en eller annen spesiell "flat" en. Noen tips til sider jeg kan kikke på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde kake som et kjempedigert rosa hjerte - men hvite roser rundt kanten. Høres helt corny ut, men det var annerledes og smakte usedvanlig godt!

Bestilte på Trugstad gård hos Tove Haga.

Skrevet

Vi hadde to knallrøde hjerter som lå ved siden av hverandre, og mellom dem var det en nydelig bru. Oppå brua sto det et brudepar. Forøvrig var kaken pyntet med hvite roser - som i buketten min.

Synes det er flott at det finnes alternativer til etasjekakene :D

Skrevet

hei hadde du kunnet sendt meg bildet av kaken din,hvis du har ?

Skrevet
Vi hadde to knallrøde hjerter som lå ved siden av hverandre, og mellom dem var det en nydelig bru. Oppå brua sto det et brudepar. Forøvrig var kaken pyntet med hvite roser - som i buketten min.

Synes det er flott at det finnes alternativer til etasjekakene :D

Den hørtes kjempe flott ut!!! Tror jeg har sett noe lignende noe sted, men vet ikke helt hvor, så hvis du har bilde av den som du vil vise fram så... :kgsmil:

Skrevet

Du kan se her Gå inn på tips/ideer, bildegalleri og bryllup/konfirmasjon. Ikke så mange bilder, men det er en som jeg tror kan ligne på de hjertene, bare at her er det med et lite hjerte oppå hvert av de store og det er hvit marsipan, men du får et inntrykk i hvert fall.

Skrevet
HER kan dere se bilde av kaken vår - og litt av buketten min :wink:
Skrevet

Litt annerledes bro enn de jeg fant, men absolutt en nydelig kake og bukett!

Skrevet

Kaketoppen fulgte med fra bakeren den. Slapp å kjøpe den selv, men om du er interessert kan jeg sjekke ut om de er å få kjøpt hos min lokale baker :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...