Ceci-Angel Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Hei Dere, Jeg er på desperat jakt etter brudesko med høy hel, de skal være enkle nesten helt hvit. Hel ønske er 10-12 cm.. Jeg skal ha kort kjole, så derfor ønsker jeg så høyt som mulig bare det er mulig å balansere på de. Noen tips, bor i bærum, så i Oslo og omegne?? Føler nok for å kunne prøve de. Begynner å bli desperat, det er jo bare dollete, litt kjerring aktige sko å finne i disse brude salongene., men hallo jeg skal ha kort kjole...
Loppe Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Ikke kjøp sko i brudesalong, de er dritstygge. Kjøp på vanlig skobutikk i stedet. Aldo og shoe lounge i bogstadbeien har mye fint. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Jeg fant mine på eBay. Salongsko er støgge og overprisede, skobutikksko er kjedelige.
Thyfire Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Jeg synes Rainbow club skoene er alt for dyre, men de har noen lekre med høy hel. Disse f.eks..... Ebay er gøy, men vanskelig å treffe på størrelsen.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Jeg synes Rainbow club skoene er alt for dyre, men de har noen lekre med høy hel. Disse f.eks..... Ebay er gøy, men vanskelig å treffe på størrelsen. Oi, de skoene er lekre
~white lady~ Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Bestilte mine brudesko på brandos.no -er jo en risiko for at de ikke passer, men med fri frakt og retur så var det greit. Mine passa perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå