Gå til innhold

Hva skal jeg drikke?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg skal prøve å dikke litt sunnerer så hva skal jeg drikke til maten? tåler og liker ikke melk. Juice er jo masse sukker i?? noen som vet råd? klem :o

Videoannonse
Annonse
Gjest lekebøll
Skrevet

Vann!

Kan drikkes til alt, er kjempegodt og sunt.

Skrevet

Meierienes Juice inneholder ikke sukker.

Skrevet

Men det er fruktsukker og masse kalorier allikevel.

Skrevet

Men det er fruktsukker og masse kalorier allikevel.

Ja, men hvis man drikker feks. litt juice om morgenen og vann etc. resten av dagen er det ikke så farlig, det er hvertfall den beste juicen.

Ett tips. kjøp deg noen skikkelige store fine vannglass, kjøp sitron og lime og lag isbiter så kan du lage deg ett skikkelige fristende glass med sitron/lime isvann :briller:

Skrevet

ØL!

Øl er konservert brød i flytende form. Øl er i motsetning av hva flok tror IKKE usunnt bare du begrenser mengden.

Spesielt mørke ølslag som Bayer-øl (Yammy) er proppfull av b-vitaminer, malt og annet snadder. ....

:briller:

Skrevet

Jo vist inneholder det sukker... det er bare ikke tillsatt EKSTRA sukker!

Skrevet
Vann med litt sitron

Fun light saft

Også kalt Anoreksia coktail :hoho:

Skrevet

Te er fint.

Det finnes smaker for alle behov. Varmt og kaldt, Med og uten sukker. Grønn og svart etter helsen!!!

Skrevet

Også kalt Anoreksia coktail :hoho:

Jaja, jeg har ihvertfall ikke anoreksia. Synes vann er godt til mat, jeg.

Skrevet

En variasjon over "vann-med-sitron" kan være vann med agurk, altså agurkterninger som ligger i vannmuggen. Kjempegodt, syns jeg!

Skrevet

Jeg drikker vann. Mengder av vann. Er overhode ikke anorektisk eller noe, men liker vann til mat og ellers. Springvann - uten noe sitron og annen smakstilsetning.

Noen ganger om sommeren drikker vi saft - og av og til kliner vi til med farris - da er det fest!

Neida, jeg kan drikke litt av hvert jeg - men det hender i løpet av opptil flere dager, at det eneste jeg drikker er vann. Også kaffe, da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for alle tips. :D Men persolig synes jeg ikke vann til frokost er noe. Men noen som vet hvor "sunn" Noras Hjemmelagde ripsbær og bringebær er.

:roll:

Klem

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du prøvd krydderteene de har på helsekosten? De er gode. Jeg liker f.eks. ingefær og sitron. Yogi-tea er et merke med mange gode sorter. De lyse misfarger heller ikke tennene slik brun te gjør.

Vann med en tynn skive frisk ingefær i er også godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...