Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2004 #1 Skrevet 16. januar 2004 jeg skal prøve å dikke litt sunnerer så hva skal jeg drikke til maten? tåler og liker ikke melk. Juice er jo masse sukker i?? noen som vet råd? klem :o
Gjest lekebøll Skrevet 16. januar 2004 #3 Skrevet 16. januar 2004 Vann! Kan drikkes til alt, er kjempegodt og sunt.
Gjest Myumi Skrevet 16. januar 2004 #4 Skrevet 16. januar 2004 Meierienes Juice inneholder ikke sukker.
Gjest Poirot Skrevet 16. januar 2004 #5 Skrevet 16. januar 2004 Meierienes Juice inneholder ikke sukker. Men det er fruktsukker og masse kalorier allikevel.
Gjest Myumi Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Men det er fruktsukker og masse kalorier allikevel. Ja, men hvis man drikker feks. litt juice om morgenen og vann etc. resten av dagen er det ikke så farlig, det er hvertfall den beste juicen. Ett tips. kjøp deg noen skikkelige store fine vannglass, kjøp sitron og lime og lag isbiter så kan du lage deg ett skikkelige fristende glass med sitron/lime isvann
Spiralis Skrevet 16. januar 2004 #7 Skrevet 16. januar 2004 ØL! Øl er konservert brød i flytende form. Øl er i motsetning av hva flok tror IKKE usunnt bare du begrenser mengden. Spesielt mørke ølslag som Bayer-øl (Yammy) er proppfull av b-vitaminer, malt og annet snadder. ....
Spiralis Skrevet 16. januar 2004 #9 Skrevet 16. januar 2004 Meierienes Juice inneholder ikke sukker. Jo vist inneholder det sukker... det er bare ikke tillsatt EKSTRA sukker!
Spiralis Skrevet 16. januar 2004 #10 Skrevet 16. januar 2004 Vann med litt sitron Fun light saft Også kalt Anoreksia coktail
Birgitte Skrevet 16. januar 2004 #11 Skrevet 16. januar 2004 Te er fint. Det finnes smaker for alle behov. Varmt og kaldt, Med og uten sukker. Grønn og svart etter helsen!!!
Gjest Poirot Skrevet 16. januar 2004 #12 Skrevet 16. januar 2004 Også kalt Anoreksia coktail Jaja, jeg har ihvertfall ikke anoreksia. Synes vann er godt til mat, jeg.
Orthia Skrevet 16. januar 2004 #13 Skrevet 16. januar 2004 En variasjon over "vann-med-sitron" kan være vann med agurk, altså agurkterninger som ligger i vannmuggen. Kjempegodt, syns jeg!
Tusenfryd Skrevet 17. januar 2004 #14 Skrevet 17. januar 2004 Jeg drikker vann. Mengder av vann. Er overhode ikke anorektisk eller noe, men liker vann til mat og ellers. Springvann - uten noe sitron og annen smakstilsetning. Noen ganger om sommeren drikker vi saft - og av og til kliner vi til med farris - da er det fest! Neida, jeg kan drikke litt av hvert jeg - men det hender i løpet av opptil flere dager, at det eneste jeg drikker er vann. Også kaffe, da.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #15 Skrevet 17. januar 2004 Tusen takk for alle tips. :D Men persolig synes jeg ikke vann til frokost er noe. Men noen som vet hvor "sunn" Noras Hjemmelagde ripsbær og bringebær er. Klem
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2004 #16 Skrevet 17. januar 2004 Har du prøvd krydderteene de har på helsekosten? De er gode. Jeg liker f.eks. ingefær og sitron. Yogi-tea er et merke med mange gode sorter. De lyse misfarger heller ikke tennene slik brun te gjør. Vann med en tynn skive frisk ingefær i er også godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå