waco Skrevet 29. mars 2012 #61 Skrevet 29. mars 2012 Det er vedig mye negativ propaganda vdr. benzodiazepiner av flere årsaker, noen misbruker de og legene viser at de ikke stoler på pasientene når de nekter de som trenger de pga. et fåtall misbruker de. Leger har ofte avtaler med legemiddelindustrien for å selge kostbare SSRI eller SNRI produkter, eller som min lege, med Roche for å selge Aurorix. De har rett og slett ikke noen angstdempende effekt for mange og flere av de har betydelige abstinenssymptomer, som Seroxat og Effexor m.fl. Med betydelig angst bare BZD gir noen angstdempende virkning for er det uansvarlig og kynisk for leger å bruke makten de har for å holde pasienter på lav livskvalitet fordi om et mindretall misbruker de, de viser fordomsfullhet. Jeg er så lei av å kjempe tiår etter tiår med fordomsfulle, griske leger så jeg får tak i det jeg trenger på annen (legal) måte. Det er jo bevist at siden femtitallet er det leger og legemiddelstanden som har skapt flest narkomane her i landet. Eller legemiddelavhengige det het før narkotika ble forbudt i norge i 1978.
Gjest Monica Skrevet 29. mars 2012 #62 Skrevet 29. mars 2012 Du bør snakke med legen din om dette i stedet for å få 1000 vis av ulike råd her. De som er her kjenner deg ikke. Vi reagerer alle ulikt på medisiner.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2012 #63 Skrevet 29. mars 2012 Du bør snakke med legen din om dette i stedet for å få 1000 vis av ulike råd her. De som er her kjenner deg ikke. Vi reagerer alle ulikt på medisiner. Skal det Men det jeg lurer på om jeg må informe de jeg skal kjøre med om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå