Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Finnes det noen angst medisin som går ant å bruke med tanken på å kjøre bil etter du har tatt de? De jeg bruker nå er sånn trekant på : / Og jeg mååå ha noen som jeg kan kjøre bil med 1
waco Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 man kan jo kjøre bil selv om det et trakant. Man skal bare være litt påpasselig. Forresten er det jo sånn at hvis pilleesken ikke har trekanten, ja funker den jo heller ikke ordentlig.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 man kan jo kjøre bil selv om det et trakant. Man skal bare være litt påpasselig. Forresten er det jo sånn at hvis pilleesken ikke har trekanten, ja funker den jo heller ikke ordentlig. Okei. Jeg bruker 10 mg sobril. Kan jeg da kjøre? Jeg skal lære kjøre, hva om jeg blir tatt med det ? Hva skjer da?
waco Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 (endret) det er ikke ulovlig og kjøre bil med sobril. men det er ikke lovlig og kjøre i påvirket tilstand. Forskjellen er vel om du kjenner deg rusa, da har du ikke lov til og kjøre bil. Endret 26. mars 2012 av waco
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Jeg synes betablokker hjelper dersom jeg er urolig og har hjertebank. Hjertebanken kan fort tolkes som angst og når den blir borte så er jeg rolig.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 Med en dagsdose på 10 mg sobril så vil du nok fint kunne kjøre bil. Det var ingen som kommenterte at jeg ikke burde kjøre bil før jeg var på apoteket og hentet ut Sobril med dagsdose 25mgx3.
waco Skrevet 26. mars 2012 #7 Skrevet 26. mars 2012 25mgx3 sobril, da har du ett eller annet du ikke vil tenke på... 2
vinterspeil Skrevet 26. mars 2012 #8 Skrevet 26. mars 2012 25mgx3 sobril, da har du ett eller annet du ikke vil tenke på...
cornflake_girl Skrevet 27. mars 2012 #10 Skrevet 27. mars 2012 Jeg hadde ALDRI kjørt bil etter å ha inntatt Sobril. ALDRI! Det er rett og slett uansvarlig! (og burde vært ulovlig). 1
Gjest Skrevet 27. mars 2012 #11 Skrevet 27. mars 2012 Mens jeg derimot kan gå på sterke smerteststillende med varsel trekant på og helt fint kjøre bil! Personer reagerer forskjellig, derfor det ikke er forbudt! Tar venninen min lignende dose som meg blir hun derimot totalt borte, svimete og trøtt, så hun kan ikke kjøre bil for å si det slik!
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2012 #12 Skrevet 27. mars 2012 Mens jeg derimot kan gå på sterke smerteststillende med varsel trekant på og helt fint kjøre bil! Personer reagerer forskjellig, derfor det ikke er forbudt! Tar venninen min lignende dose som meg blir hun derimot totalt borte, svimete og trøtt, så hun kan ikke kjøre bil for å si det slik! Men hva skjer om du blir tatt ?:s
vinterspeil Skrevet 27. mars 2012 #13 Skrevet 27. mars 2012 Men hva skjer om du blir tatt ?:s Det er lovlig å kjøre med en viss mengde medisin i blodet, forutsatt av at det er utskrevet av lege.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #14 Skrevet 27. mars 2012 Lær deg å håndtere angsten i nøktern, edru, klar tilstand istedet for å dope deg ned.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2012 #15 Skrevet 27. mars 2012 Lær deg å håndtere angsten i nøktern, edru, klar tilstand istedet for å dope deg ned. Er ikke alltid så lett 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #16 Skrevet 27. mars 2012 25mgx3 sobril, da har du ett eller annet du ikke vil tenke på... Hæ? 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 Det er ikke akkurat sukkertøy det er snakk om. 25mg sobril er ganske sterk dose. Få hjelp med problemene dine på annet vis før du blir avhengig av beroligende piller, er mitt råd. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #18 Skrevet 27. mars 2012 Det er ikke akkurat sukkertøy det er snakk om. 25mg sobril er ganske sterk dose. Få hjelp med problemene dine på annet vis før du blir avhengig av beroligende piller, er mitt råd. Om den var til meg (jeg som skrev at jeg har gått på 25x3), så vet jeg at det er en ganske sterk dose, men jeg reagerer dårlig på benzo og må ha stor dose av det meste av slike preparater. Jeg har gått på opp til 100 mg sobril per dag, og brukte 75 mg/dag i tre måneder i strekk. Jeg hadde ingen problemer med å slutte selv på så stor dose, og bruker fortiden ingen benzopreparater.
waco Skrevet 27. mars 2012 #19 Skrevet 27. mars 2012 Det er ikke akkurat sukkertøy det er snakk om. 25mg sobril er ganske sterk dose. Få hjelp med problemene dine på annet vis før du blir avhengig av beroligende piller, er mitt råd. ja og etterhvert så vil man få angst for og ikke få piller. Man vil begynne og lure på om denne respektplikten bare er ett hån legestanden har funnet på for og kunne herje med folk. Jeg vet om en dame som selger hundre tabletter sobril 25mg for totusenfemhundre kroner. Det er dårlig gjort mot folk som har angst det. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #20 Skrevet 27. mars 2012 det er ikke ulovlig og kjøre bil med sobril. men det er ikke lovlig og kjøre i påvirket tilstand. Forskjellen er vel om du kjenner deg rusa, da har du ikke lov til og kjøre bil. Etter tids bruk med slike piller,så kjenner ofte ikke brukeren hva pillen gjør 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå