Gå til innhold

Er treningstights behagelige nok til å brukes som kosebukse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har pleid å bruke treningsbuksene mine som kosebukser, men jeg har bare hatt sånne litt videre med nedbrettbar linning eller linning med snøring. Nå har jeg lyst til å kjøpe tights til å trene i, men kan jeg slacke i dem hjemme? Eller blir det ubehagelig?

Videoannonse
Annonse
Gjest WendyClear
Skrevet

Utrolig hva et internettforum kan brukes til. :fnise:

Du får jo prøve en tights da, og se selv om du synes den er behagelig nok...

• Liker 1
Skrevet

Sitter at the moment i min treningstights i sofaen å chiller(mest fordi jeg venter på at kroppen min skal slepe seg inn i dusjen etter trening). Går helt fint å bruke som kosebukser, selvom jeg ofte foretrekker joggebuksene mine, de er litt varmere :)

Skrevet

Spørs hvilket stoff det er og om tightsen har glidelåser/lommer på seg. Jeg har en kort tights hvor sømmen rundt kneet er litt stram, så den har jeg kun på meg når jeg trener. Den lengre tightsen min har glidelås på hver legg så den er heller ikke så behagelig å sitte lenge i.

Men finner du en som passer perfekt uten sånne ubehagelige dingser på, så skulle jeg tro det fungerer fint som koseklær! Men da bør den jo vaskes mellom bruk på trening og i sofa da ;)

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

hvis du allikevel skal kjøpe en så kan du jo bare prøve å slappe av i den, hva er problemet liksom :fnise:

Skrevet

Jeg har nike dry fit tights og jeg bare elsker de, skulle helst ha bodd i de hele tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usj nei, de er jo ettersittende. Dessuten er de tynne/ikke varmende, og stramme, så det er ikke noe særlig kosete over dem.

Koseklær er koseklær, treningsklær er treningsklær. :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...