Glawii Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 Hvordan gjør man det egentlig på hendene når man smørrer seg med selvbruningskrem? Når jeg er ferdig å smørre kroppen og ansiktet må hendene vaskes så man ikke får flekker. Men da vasker jo jeg av oppå hånden, man blir jo ikke like brun på hendene som på resten av kroppen. Hvordan gjør dere det?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Jeg bruker også våtserviett, bruker den også mellom fingrene, og dessuten smører jeg alltid hendene først, for å være sikker på at de rekker å få litt farge mellom fingrene før jeg tørker det bort.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Først smører jeg hendene godt for at det ikke skal bli så mye skjolder. Smører inn kroppen og vasker hendende. Deretter bruker jeg enten en svamp eller en pensel (bare noe billiggreier som jeg ikke er redd for), og bruker den til påføre selvbruning oppå hendene. Evt. kan du skaffe deg selvbruningsspray på boks som du bare sprayer på oversiden av hendene
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Skrevet 26. mars 2012 Først smører jeg hendene godt for at det ikke skal bli så mye skjolder. Smører inn kroppen og vasker hendende. Deretter bruker jeg enten en svamp eller en pensel (bare noe billiggreier som jeg ikke er redd for), og bruker den til påføre selvbruning oppå hendene. Evt. kan du skaffe deg selvbruningsspray på boks som du bare sprayer på oversiden av hendene *jeg smører hendene godt med vanlig handkrem, ikke selvbruning, som jeg glemte å presisere.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #6 Skrevet 26. mars 2012 bruker selvbruningsfjerner på håndflatene og mellom fingrene.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 bruk selvbrunings spray så har du ikke det problemet mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå