Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble for en stund siden ferdig med en inkasso sak fra telenor, gjennom lindorff. Nå har jeg fått en ganske stor regning fra et annet inkasso selskap - men fra telenor dette også. Er det noe feil, eller må jeg betale dette? Ringer telenor, men de sier at når det har gått til inkasso har ikke de noe med det å gjør lenger. Inkassoselskapene vet vel ikke hvorfor det er to saker i forskjellig selskap de eller? Er så redd de nå ser jeg betaler, så da skal de lure meg eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Men Telenor kan vel si noe om de har sendt en eller to saker til inkasso?? Evt får du begynne å sammeligne summer og datoer på fakturaer du har fått fra Lindorff og det andre inkassoselskapet...

Skrevet

Du vet vel hva du har betalt og hva du ikke har betalt, gjør du ikke? Er vel bare å ta en gjennomgang over hva du har betalt og hva du skylder. Pleier å gå greit å finne oversikten i nettbanken. ;)

Gjest Spinell
Skrevet

Du kontakter inkassoselskapene og ber om dokumentasjon på hvilke(n) faktura(er) det dreier seg om. Da ser du jo om de sender krav på samme faktura, begge to.

• Liker 1
Skrevet

grunnen til dette er at det er ikke samme regning det er snakk om . telenor bruker forskjellige inkassoselskap til sine kunder. de sender bare regningen ut, og samler ikke alle til en forbruker hos ett og samme selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...