Skogtussa Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 (endret) Har funnet mange fine roll-up gardiner på Ellos, så kunne tenke meg å bestille derfra. Skal roll-up gardinene festes på samme måte som liftgardiner? (ikke at jeg vet hvordan liftgardiner skal festes heller..) har prøvd å søke litt på det, men blir ikke så mye klokere. Hva er greieste måte å feste roll-up gardinene på? En annen ting er at jeg helst vil ha gardinene henge utenfor karmene, og ikke inni vinduet.. Endret 26. mars 2012 av Skogtussa
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Hei. JEg har mine roll-up på gardinstang....og utenfor listene,veldig fornøyd-)
Skogtussa Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2012 Så bra, for det er jo det enkleste. Det ser ikke rart ut, siden den da blir hengende noe ut fra veggen heller?
Anehan Skrevet 18. april 2013 #4 Skrevet 18. april 2013 Drar opp denne tråden. Dere som har roll-up festet utenfor listene, har dere noen veldig korte veggfester? Jeg har kjøpt roll-up gardiner og kjøpte vanlig gardinstang, men veggfester er så langt fra vegg til der stanga skal henge at roll-up gardinene blir hengende 10-15 cm utenfor vinduet. (????) Syns det ser forferdelig rart ut, og vil helst ha den så nærme som mulig vinduet.. Egentlig gjerne inni vinduet. Noen som har litt greie på dette og som kan hjelpe både meg og TS sin problemstilling?
Rotemor Skrevet 18. april 2013 #5 Skrevet 18. april 2013 Jeg sydde roll-up nylig. Mine er tredd på rund trepinne ( fra trelasten. Kostet under en hundrings) Så skrudde jeg på øyer/kroner og har hengt inne ivinduet. På kjøkkenet har jeg lift-g som henger utenpå. Må si at inni er mye finere! Vurdere å klippe/sy de på kjøkkenet.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2013 #6 Skrevet 18. april 2013 Kjøp strammestang/ spennstang dere som skal ha rollups inni karmen Absolutt enkleste løsningen. Anonym poster: 1a5c08d7b4c1139ba1ea3802a0365ff7
Anehan Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 Kjøp strammestang/ spennstang dere som skal ha rollups inni karmen Absolutt enkleste løsningen. Anonym poster: 1a5c08d7b4c1139ba1ea3802a0365ff7 Får man kjøpt det overalt hvor gardiner og tilbehør selges eller er det spesielle butikker man må på for å få tak i disse?
Kontormus Skrevet 19. april 2013 #8 Skrevet 19. april 2013 Får man kjøpt det overalt hvor gardiner og tilbehør selges eller er det spesielle butikker man må på for å få tak i disse? Mener jeg har sett det på Princess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå