Butterball Skrevet 26. mars 2012 #1 Skrevet 26. mars 2012 For første gang i mitt liv tror jeg jeg må endre på selvangivelsen min, men jeg har et problem! Jeg skiftet jobb i juli/august, og har kun lønns- og trekkoppgaven fra min nåværende arbeidsgiver. Den forrige vet jeg ikke hvor har blitt av, den har ikke kommet til min folkeregistrerte adresse (har fått annen post fra aktuell arbeidsgiver dit), ikke til adressen jeg bor på og da aner jeg ikke hva som har skjedd. Har dog alle lønnsslippene, holder det å ha disse? På den siste står det jo hvor mye jeg har tjent og hvor mye skatt jeg har betalt frem til jeg byttet jobb?
Gjest Spinell Skrevet 26. mars 2012 #2 Skrevet 26. mars 2012 Det er ikke vanskeligere enn at du kontakter forrige arbeidsgiver og ber om en kopi av lønns- og trekkoppgave. Spørsmålet er slett ikke uvanlig å få, og kanskje særlig i forbindelse med at noen har skiftet jobb. 1
Drizzt Skrevet 26. mars 2012 #3 Skrevet 26. mars 2012 Du kan enten sjekke tallene på den siste lønnslippen, eller be for kopi av lønns- og trekkoppgaven som foreslått allerede. Jeg ville satse på kopien. Bare for å vite hva er det Skatteetaten har fått om meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå