Gå til innhold

Kan ikke være med i utdrikningslaget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i London den helga min venninne skal drikkes ut, selv om jeg spurte forloveren før jeg bestilte billett og hun sa det ikke kom til å bli den helga. :sukk: Har brukt 3500 kr på fly og hotell som ikke kan refunderes, så det sier seg selv at jeg dessverre ikke får mulighet til å være med i utdrikningslaget. :trist:

Tenkte jeg allikevel skulle ordne til en hilsen til bruden. Lurte litt på å skrive et brev der jeg forklarer hvorfor jeg ikke er der (uten å legge skylda på forloveren selvfølgelig, selv om jeg er superskuffa), og ønske henne en superfin dag. Tenkte jeg skulle legge ved en flaske eller to med rosa cava, så kan forloveren gi henne det når de møtes og så kan alle kickstarte festen med litt bobler. :)

Eller er det noen som har noen andre ideer til hva jeg kan finne på, som viser at jeg bryr meg og selvfølgelig helst ville vært i utdrikningslaget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hotell kan man så å si alltid avbestille gratis eller mot et mindre grbyr inntil en dag i forveien, og du kan kreve å få igjen skatter og avgifter hvis ikke du får flybilletten refundert eller endret. Så det skulle ikke bli noe voldsomt økonomisk tap hvis du virkelig vil være med på utdrikkingslaget. Ellers syns jeg det hørtes koselig ut med litt cava. Brev var litt voldsomt, men kanskje en sms på dagen?

Skrevet

Synes brev var mye bedre en sms jeg, er litt mere personlig... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Skatter og avgifter er på under 900 kr, hotellet er urefunderbart, dessverre. :(

Tenkte ikke skrive et brev på mange sider altså, bare et lite kort der jeg skriver at jeg er i London og dessverre ikke kunne være med, at jeg håper hun får en super dag og at jeg i alle fall kan bidra med litt bobler til festen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Skatter og avgifter er på under 900 kr, hotellet er urefunderbart, dessverre. :(

Tenkte ikke skrive et brev på mange sider altså, bare et lite kort der jeg skriver at jeg er i London og dessverre ikke kunne være med, at jeg håper hun får en super dag og at jeg i alle fall kan bidra med litt bobler til festen. :)

Jeg kunne ikke være med i et utdrikningslag og sendte istedenfor et pent kort med en personlig hilsen til bruden. I tillegg "deltok" jeg på to av lekene hvor bruden skulle gjette noe som deltakerne hadde gjort/sanger deltakerne hadde valgt ut som bruden og deltakerne hadde til felles. Jeg synes kort/brev og cava høres fin-fint ut. Evt. kan du spille inn en videohilsen.

AnonymBruker
Skrevet

Forhør deg med forloveren om det er flere som ikke kan være med, og isåfall lag en felles videohilsen der dere skåler og ønsker henne en fantastisk dag... :)

Skrevet

Send med forloveren ett par flasker champis/cava med et kort hvor det står at du gjerne ville vært der sammen med henne, og ønsker henne en kjempe fin dag. :jepp:

Dårlig gjort av forloveren btw... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...