Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lekebøll
Skrevet

Ved å bruke "alternativer" under Verktøy har jeg prøvd å bytte startside nå...

Men det går ikke.

Den nekter å bytte. Hvordan legger jeg inn ny standard?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at du skriver inn adressen og velger ok, og så går det ikke? Det synes jeg høres merkelig ut rett og slett ...*gruble*.....

Gjest lekebøll
Skrevet

Ja, det er veldig merkelig... :klø:

Skrevet
Ja, det er veldig merkelig... :klø:

Tja, så fremst du ikke har fått en startsiden som har tjuvkobla seg inn på pc din. Da er det nesten håpløs..

Gjest lekebøll
Skrevet

Hm.

Jeg har sletta og styra i hele dag - cookies og slikt, men det hjelper jo tydeligvis ikke.

Kjipt.

Skrevet

Hvilken startside er det du får opp nå da? Det kan jo hende det er en som har tjuvkoblet seg. Jeg opplevde det en gang- men husker ikke hvordan jeg fikk den bort. Lett var det iallefall ikke

Skrevet

Alternativ:

1. Du har fått innstallert eit uønska program på PC'en din. Då har du gjerne ei uønska startside òg... AdAware skulle kunna finna det.

2. Det er ei setting i registry som hindrar startsida å bli skifta, uansett kor mykje du prøver. I så fall må den setjast tilbake. Eg kjem tilbake med oppskrift på det.

3. Noko anna. (Berre sånn for å heilgardere meg ;))

Skrevet

Hindre at startsida vert skifta/fjerne hindringa:

1. Klikk Start -> Run og skriv regedit

2. Finn følgjande Registry key: HKEY_CURRENT_USERSoftwarePoliciesMicrosoftInternet ExplorerControl Panel

(Dersom denne ikkje finst er det kanskje eit anna problem, men det kan vera nyttig likevel: Høgreklikk på førre key og velg New -> Key. Velg så Control Panel key.)

3. Høgreklikk i høgre vindauge og velg New -> DWORD Value. Kall det HomePage og set verdien til 1 for å hindre at sida kan skiftast, eller 0 for at det skal fungere som vanleg.

Oppskrifta er plukka ut i frå PCFormat nr 156 - har ikkje prøvd det sjølv.

Gjest lekebøll
Skrevet

Hei Crazee!

På trinn 2 stopper det opp på "Microsoft" - "internet explorer" står ikke noe sted?

Skrevet
*følge med for dette tørr jeg ikke å prøve ut selv sånn uten videre i mine startsideproblemer*
Skrevet

Hmmm - finn det ikkje eg heller. Skal sjekka det der nærare.

(Men du kan jo prøve Opera eller Firebird i staden, veit du, så slepp du det problemet ;))

Gjest lekebøll
Skrevet

Opera er rotete og Firebird vet jeg ikke hva er...

:vanskelig: ;)

Men tusen takk for hjelp, Crazee. Du får stjerne i boka her. Hehe.

Skrevet
Opera er rotete

Hva i all verden er rotete med Opera????

*ser seg forvirret rundt*

Gjest lekebøll
Skrevet
Hva i all verden er rotete med Opera????

*ser seg forvirret rundt*

Det er vel bare at det er annerledes, og derfor synes jeg det er rotete. :briller:

Hva er bra med Opera, da?

Skrevet
Hva er bra med Opera, da?

Alt?

Innebygd Popup-killer

Støttar CSS betre enn IE

Du kan velje mellom å bruke fleire vindauge eller eitt, og

"tabbed browsing" ("kartotekkort" som viser tittel på sider du har oppe)

Skinning - du kan få Opera til å sjå ut som IE om du vil, eller masse anna

Knapperada kan du tilpasse til dine eigne behov, òg

Ingen stygge program som byttar startsida di ;)

Faktisk kan du opne mange ulike vindauge samstundes, med dine favorittsider, eller med sidene du sist var på, eller kva du no føretrekk.

Innebygd mailklient og newsklient, om det er av interesse.

"Mouse gesture" - du kan utføra ulike kommandoar berre ved å røra musa i ulike mønster

Enkel "tryllestav" for å fylla ut brukar/passord på sider, om du vil. (Som t.d. KG om du ikkje loggar inn automatisk)

Diverse stylesheet du kan bruka med eit enkelt klikk, for å tilpassa sider deg sjølv.

Nedlasting av filer vert gjort mykje betre enn IE sin måte

Raskare enn IE (mulig enkelte vil protestere, men det vert påstått, og eg er einig.)

Og i grunnen ein god del til. Bestaste browseren eg har. (Men Firebird er ikkje dum, den heller.)

Gjest lekebøll
Skrevet

Ok...

Men med Opera er det jo masse ekstra plass på høyre side.

Isj.

Men. Greit. ;)

Skrevet

Treng ikkje vera masse ekstra plass, om du ikkje vil... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...