Gå til innhold

bekymrtet for kattefrøkena mi

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har ei lita kattefrøken som er et år, sterilisert, vaksinert og chippet...

Hun er ikke ute om natta, men bruker å være endel ute på dagtid (helst når det er fint vær, da hun ikke liker vind og regn... :sjenert: )

I 18-tida igår så mjauet hun og ville ut, og hun er enda ikke dukket opp! Bruker å komme etter noen timer, stille seg foran vinduet og mjaue høyt så jeg hører at hun vil inn. Hvis jeg ikke hører henne så bjeffer bikkja (teamwork...., så det hører jeg iallefall).

Tok meg en runde i nærområdet med hunden før jeg la meg igår, og kisset på henne, likedan nå i morges, men nei....ingen kattefrøken på vift..

Åhh.......er bekymret, men må vel bare vente å se an dagen.....

Er det vanlig at så unge katter plutselig kan ta seg en streifetur på så lang tid? Jeg vet hun ikke har vært utenfor og villet inn i natt, for da ville hunden ha bjeffet...

Vi bor nær byen, men likevel et stykke unna, med masse turområder i nærheten..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun kommet nå tro?

Jeg tror hun dukker opp hvertfall :) Min pusekatt var veldig lenge ute i fjor vår-høst. Hun er vanligvis ute i 3-6 timer max, men når man kommer oppi et døgn er jeg helt i fra meg.

Det er nok veldig spennende å være ute nå på våren da det er fint vær. Hun kommer nok også om hun er sulten nok. Du skal bare slappe helt av, vente tålmodig, og *"kjefte" på henne når hun kommer og si at hun må slutte å skremme deg halvt i hjel :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Skulle akkurat inn på KG og komme med ei oppdatering:-)

Kattefrøkena kom hjem nå i sted :rodmer: Føler meg litt hysterisk mamma her.........men første gangen hun har vært ute så lenge!

Hun sto med ansiktet klistret inni verandadøren, med et forskremt uttrykk i ansiktet.... Har en mistanke om at hun kan ha vært innestengt i ei garasje eller noe, for hun var helt tørr og fin, selv om det blåser og har regnet sidelengs siden igår.... Virket litt stresset da hun kom inn og...tok seg en runde rundt i huset, vasket hunden litt i ansiktet, spiste godt med mat og la seg ned for å sove på yndlingsplassen sin (dukkevogna til minstejenta)...

Godt å ha henne hjemme igjen :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Så bra :rodmer::danser: Er så herlig å få dem hjem igjen :rodmer:

Ja, kan hende hun har vært innesperret, om det er småunger i nabolaget kan de ha kavet henne opp nok til å vente med å komme hjem også.. :kjefte:

Nå er det bare meg igjen da, men min pus har bare vært borte i 3 timer, så det er litt tidlig for bekymring enda ja :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...