Gå til innhold

Hvordan er den kuleste vesken din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mest originale og sprøe veske er knallrød og formet som en blomsterkanne! Hva er din?

Hilsen Puff - fullstendig veskegal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en veske formet som en cocker spaniel :D

Skrevet
Jeg har en veske formet som en cocker spaniel  :D

:ler: Seriøst?? Så utrolig kult!!!! :D

Skrevet

Den kuleste veska jeg skulle hatt, var en tommi hilfiger, den var rød og jeg kjøpte den ikke da jeg var over der :(

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Mine vesker er ganske så tradisjonelle, ingen rare former her i gården. Tror jeg må gjøre noe med det!

Min favoritt akkurat nå er en svart Don Donna-veske, den bruker jeg mye!

Klem fra veskegale Huldra - alltid på jakt etter den perfekte veske :wink:

Skrevet

*har veskedilla, men de er vel ikke så sprø?*

Den sprøeste er nok en jeg akkurat kjøpte i Roma, med tegneserieaktig femtitallsmotiv og strassdekorasjoner. Har ikke brukt den ennå.

Favoritten for øyeblikket er en Mandarina Duck i rødt skinn, som jeg betalte grisete mye for i forrige uke- selv om den var til halv pris..

Skrevet

Har MANGE vesker. Den kuleste eller søteste jeg har er vel en rosa og beige en med en "smilende" katt på som jeg kjøpte på Oasis. Pusen ligner kjempe mye på min egen pus så derfor elsker jeg den veska.

Ellers så har jeg en hvit en jeg kjøpte i USA i skinn med metallhåndtak som er utrolig stilig...

Huff, vanskelig å bare skulle skrive opp en ( eller to som jeg gjorde) gitt.. :roll::ler:

Skrevet

Vesker er gøy! Kjøpte (kan man i grunnen kalle kjøpe på Fretex?) en råkul veske for en stund tilbake- fryktelig spesiell, med en overdrivelse av farger, vil gjerne noen hevde, men den passer utmerket til min stil.

Gjest Adessón
Skrevet
Jeg har en veske formet som en cocker spaniel  :D

Næh! Har den, ehm, pels? Ble nyskjerrig nå. Er den som en cocker både i lengden og bredden? Prøver å se den for meg og merkelige bilder danner seg i øverste etasje. :lol:

Min favoritt er den jeg nettopp kjøpte. Den er hippieaktig med tre felter i forskjellige grønntoner og et felt i grønn brokade. Den er fiiiiin.

Har ingen vesker som ser ut som noe.

Så en gang en jente i 20-årene med musefletter med barnestrikk, enormt høye platåsko og helt ville klær. Prikken over i'en var en enorm ryggsekk som var en Pipfigur. Jenta var ikke en del av et utdrikningslag. Jeg har aldri sett før at absolutt alle stirrer når noen går forbi. Men denne gangen. Alle som en.

Skrevet

Puff - du vet meg og vesker... :lol:

Jeg har nå liggende 70 vesker på soverommet klar for salg, men har også mange som er "mine" og jeg tror den villeste er en liten pelsveske med sebramønster i svart og hvitt. Den ble innkjøpt for å matche buksen min med sebrastriper. (høres sikkert ufattelig harry ut -- men den er stiiilig!!)

Ellers har jeg vel mer "classy" vesker - i går på byn brukte jeg en av mine favoritter, en grålig Gucciveske.

Vesker er gøy!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke noen veldig kule vesker, men jeg har en kjempe søt med bilde av datteren min på :D

Skrevet

Har ikke det helt store utvalget i vesker, heller nøkternt!

Yndlingsveska er en liten sekk i lakklignende materiale med masse glidelåser.

Den er kul når den matcher resten av antrekket!

Skrevet

Det er en liten veske med hvit bakgrunn og mange små sommerfugler på.

Skrevet

Må jeg plukke bare en?

Det går jo ikke!

Jeg simpelten elsker alle mine vesker!

Og jeg kommer til å elske alle de nye jeg kommer til å kjøpe også!

Sukk... :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skrevet

Min favoritt er en plastveske med hunder på. Kjøpt hos Story...

Skrevet

Min er en rød korsettveske, kjøpt på QXL 8)

Forøvrig har jeg altfor mange å velge mellom da jeg har krafig veskemani og de skal helst ha sterke farger! :briller: Noen av dere som er interessert i å selge veskene deres? :lol:

Skrevet

Jeg har også korsett-veske! Min er i gullbrodade og utrolig tøff

Skrevet

Min favoritt er en Knallrød "Idag" veske med orange "slitekanter" og regnbuehåndtak, kjøpt på Shine i Trondheim

Skrevet
Jeg har også korsett-veske! Min er i gullbrodade og utrolig tøff

Jeg vil ha din veske også! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...