Gå til innhold

Dra til klubber alene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann...

Jeg går 1 året på vgs grunnet friår av personlige grunner, skulle jeg egentlig gått siste året. Jeg er altså 19 år. De som går 1året kommer ikke inn på klubber osv.. og jeg har aldri vært på fest fordi je g ikke har noen venner.. Jeg vurderer å bare dra på klubber alene, men er det noen som reagerer på det? Er det mange unge som drar å fester alene? Er det normalt liksom??

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

vis du vil dra alene hvorfor ikke...men ellers kjenner du ingen utenom de du går i klasse med?trenger ikke være gode venner...eller noen i de andre klassene det går noen eldre?da jeg flyttet til en ny by så spurte jeg bare en jeg gikk i klasse med om hun ville være med ut .og vi hadde bare snakket litt sånn småprat tidligere...den dag i dag er vi kjempe gode venner:)

Skrevet

Jeg vet ikke hvor "normalt" det er å gå alene på klubb men jeg vil tro puber er mer stedet å gå alene. Men du er jo veldig ung og da er kanskje ikke pub så aktuelt? Tror nok ingen jager deg ut om du drar alene på klubb da.

Jeg syns det er lettere å prate med venner/fremmede på pub da volumet ikke er så øredøvende :)

Skrevet

Det er ikke vanlig, men hvis du ikke har noen andre å dra ut med, så er det jo mye bedre å dra ut alene enn å sitte hjemme. Du får deg jo også raskt venner som du kan dra ut med i fremtiden...

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig, nei.

AnonymBruker
Skrevet

har du ingen ivrige party mennesker på facebook?:)

Skrevet

Jeg synes det hører litt skummelt ut. Litt lavt sikkerhetsnivå. Det beste er å gå flere sammen, og holde sammen hele kvelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...