Snupzy Skrevet 24. mai 2002 #1 Del Skrevet 24. mai 2002 en ukasterert hannkatt sådan... en dag hadde en nabo skutt den skjønne katten min..katten som var så snill og go... grunnen var at han ofte kom på besøk til hans hunnkatt... men? kunne han da ikke bare spurt meg om å kasterere katten eller gi katten sim p-piller? har han virkelig rett tilå bare skyte katten min?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 24. mai 2002 #2 Del Skrevet 24. mai 2002 Så lei historie Selvsagt har ikke noen rett til å skyte katten din (med mindre den uprovosert angriper mennesker og er livsfarlig - det gjorde jo ikke din). Uforståelig når mennesker skyter andres dyr, enda vanskeligere å forstå når de selv har dyr! Du kan anmelde naboen. Han har absolutt ikke rett til å ta saken i egne hender slik du gjengir omstendighetene her. Trøsteklem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. mai 2002 #3 Del Skrevet 24. mai 2002 fy faen da hadde jeg skutt naboen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 D er ikke lov å skyte huskatter i d hele tatt for den menige mann. Dette ville jeg ha anmeldt. (å renne rundt med børse i ett nabolag passer seg heller ikke) Ellers da kan jeg jo foreslå at du kidnapper katten hans og la ham være bekymret ett par dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. mai 2002 #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Klart dette ikke er lov! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort, jeg hadde i hvert fall hatt store problemer med å være nabo med den fyren etter noe sånt. Egentlig burde vel saken ha vært anmeldt. Stakkars deg som mistet katten din! Medfølende klem fra katteeier12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå