Gå til innhold

Klasikker på alle forum, hvordan få seg kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 16 år gammel jente, og er egentlig veldig pen, morsom, snill, sosial og er meg selv. Merket jeg var veldig ydmyk og sånn nå. Men det stemmer jo. Men jeg klarer bare ikke å få meg en kjæreste. Jeg er liksom ikke desperat, men må innrømme jeg er ganske seksuelt frustrert nå i og med at jeg er jomfru. jeg liker en fyr nå, og jeg mistenker at han liker meg, men som vanlig når vi har veldig god kontakt og noe er i ferd med å skje, så trekker han seg tilbake. Hver gang, samme med alle andre gutter, hver gang vi nesten har noe, han trekker seg tilbake. Og jeg skjønner ikke hva er det jeg gjør galt? Fordi det må være noe jeg gjør feil. Hvordan tar man det neste steget når man tror han liker deg og, hvordan skal man gå frem? Nå vet til og med fyren at jeg liker han (fylleringing), og han il fortsatt møte meg og vi snakker mye på skolen, men ha gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

Har du ikke fått deg kjæreste, er det som oftest fordi du ikke har truffet rett fyr enda. Tro meg. Jeg var deg, bare hakket mer desperat, og det funket fryktelig dårlig. Jeg kunne spart meg for store mengder tårer ved å slappe av litt og vente.

Det finnes ingen oppskrift på hvordan man får seg kjæreste, i hvert fall ikke en man trives med. Gjør det som føles naturlig for deg, og hvis han ikke liker det, så er han faktisk ikke kjærestemateriale for deg! Be ham med på kino hvis du føler for det, eller en tur i en park eller noe i den duren, hvis det er din greie.

Vær deg selv og håp på at han liker det. Hvis ikke, så får du bare gå videre. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 16 år gammel jente, og er egentlig veldig pen, morsom, snill, sosial og er meg selv. Merket jeg var veldig ydmyk og sånn nå. Men det stemmer jo. Men jeg klarer bare ikke å få meg en kjæreste. Jeg er liksom ikke desperat, men må innrømme jeg er ganske seksuelt frustrert nå i og med at jeg er jomfru. jeg liker en fyr nå, og jeg mistenker at han liker meg, men som vanlig når vi har veldig god kontakt og noe er i ferd med å skje, så trekker han seg tilbake. Hver gang, samme med alle andre gutter, hver gang vi nesten har noe, han trekker seg tilbake. Og jeg skjønner ikke hva er det jeg gjør galt? Fordi det må være noe jeg gjør feil. Hvordan tar man det neste steget når man tror han liker deg og, hvordan skal man gå frem? Nå vet til og med fyren at jeg liker han (fylleringing), og han il fortsatt møte meg og vi snakker mye på skolen, men ha gjør jeg nå?

Bare ta det med ro! Du er 16! :) Vent med sex til du er helt sikker på på deg selv og gutten. (Sex er ikke sååååå fett...) Hygg deg med vennene dine.

Skrevet

hahah okei, men tusen takk:)

Gjest .-L-.
Skrevet

Spør om han blir med å finne på noe?

• Liker 1
Skrevet

:fnise:

Da jeg var 16 lekte jeg fortsatt med Lego. Eller noe sånt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 18 og har heller aldri vært sammen med noen. Ei heller et simpelt kyss. Har mange venner og anser meg selv ganske sosial og hyggelig - men ikke pen. Og det hemmer meg veldig. Jeg er overvektig og er derfor utrolig missfornøyd med meg selv, og jeg tror kanskje dette har litt med saken å gjøre? At jeg ikke stoler hundre prosent på noen, og fysisk kontakt med andre synes jeg er vanskelig. Ja, nå skal ikke jeg ta over tråden din altså, men jeg ville bare si at jeg vet hvordan du har det. Og den rette kommer helt sikkert snart. :)

Skrevet (endret)

Jeg er 18 og har heller aldri vært sammen med noen. Ei heller et simpelt kyss. Har mange venner og anser meg selv ganske sosial og hyggelig - men ikke pen. Og det hemmer meg veldig. Jeg er overvektig og er derfor utrolig missfornøyd med meg selv, og jeg tror kanskje dette har litt med saken å gjøre? At jeg ikke stoler hundre prosent på noen, og fysisk kontakt med andre synes jeg er vanskelig. Ja, nå skal ikke jeg ta over tråden din altså, men jeg ville bare si at jeg vet hvordan du har det. Og den rette kommer helt sikkert snart. :)

Trist at det jævla utseendet skal bety så forbannet mye.

Akkurat som at penger betyr så forbannet mye.

Endret av Steinar40
AnonymBruker
Skrevet

Joa, er enig i det. Er fullstendig klar over skjønnhetstyranniet og co, men det hemmer meg utrolig mye likevel...

Skrevet

Joa, er enig i det. Er fullstendig klar over skjønnhetstyranniet og co, men det hemmer meg utrolig mye likevel...

Ja, klart at utseendet blir et problem når det er et sånt helvetes fokus på det overalt.

Men det blir nok et problem for alle før eller senere. Uansett åssen man ser ut.

Skrevet

Spør direkte om han blir med å finne på noe :) Det enkleste er ofte det beste.

Skrevet

det er ikke fordel å være for pen heller, den peneste venninna mi på 17, aldri hatt kjæreste. Jeg er ikke så pen som henne, men heller ingen kjæreste. Men flere vi kjenner som ikke har det "korrekte" utsenet er i et forhold. Det har mest med personlighet og å ha litt guts da. Og med det å møte de rette folkene. :) Men jeg er enig i det å stole på folk, det er vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

Klart det er en fordel å være pen. Når du er pen kan du velge å vrake gjennom hele skalaen. Om du ikke er pen må du nøye deg med en brøkdel av skalaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...