Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 25. mars 2012 #1 Del Skrevet 25. mars 2012 Hei! Vil noen anbefale meg en god shampoo og balsam for farget, litt tørt hår? *takknemlig for svar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mEditari Skrevet 25. mars 2012 #2 Del Skrevet 25. mars 2012 Pureology sin er god. (Men sjampoen der skummer ikke, om jeg ikke husker feil. Bare så du vet det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 26. mars 2012 #3 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg foretrakk Herbal Essences, men siden den gikk ut av produksjon, gikk jeg over til den mørkegrønne Sunsilken etter mye prøving og feiling. Fungerer godt på mitt hår, jeg farger omtrent en gang i måneden og har 80cm langt hår (ned til rumpesprekken omtrent) som føles tørt med "feil" shampo/balsam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #4 Del Skrevet 26. mars 2012 Hei! Vil noen anbefale meg en god shampoo og balsam for farget, litt tørt hår? *takknemlig for svar* Ønsker du det beste for håret ditt (og hodebunnen) velger du sulfat- og parfymefri hårpleie. Jeg er helfrelst over den nye Lindengloss serien til Less is More. Den er perfekt til mitt kjemisk behandlede hår og tar godt vare på hodebunnen. Test det ut! Her er link til en norsk nettbutikk som selger produktene i både stor og tester/reise størrelse: http://greenspirit.mamutweb.com/Shop/Search?q=lindengloss&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #5 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg bruker denne med tilsvarende balsam http://www.feelunique.com/p/LOreal-Professionnel-Serie-Expert-Vitamino-Colour-Shampoo-250ml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2012 #6 Del Skrevet 27. mars 2012 Head and shoulder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 27. mars 2012 #7 Del Skrevet 27. mars 2012 Har begynt å bruke Moroccanoil sin shampoo etter anbefaling fra min frisør, fungerer veldig bra for meg så langt. Har også farget, litt tørt hår. Ville anbefalt deg å spurt en frisør om gode alternativer. Overhørte en annen frisør i salongen som sa at den eneste "billig" shampooen hun likte var Sunsilk. Farget hår trenger fuktighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 27. mars 2012 #8 Del Skrevet 27. mars 2012 Var hos en frisør og ble anbefalt produkter fra Joico Takk for svar og anbefalinger, alle sammen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 28. mars 2012 #9 Del Skrevet 28. mars 2012 Var hos en frisør og ble anbefalt produkter fra Joico Takk for svar og anbefalinger, alle sammen ! Så bra! Jeg stoler bare på frisøren min, de vet som oftest best Hår er viktig for hos jenter, og man kan spare mye unødvendig styr og penger ved å spørre litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 28. mars 2012 #10 Del Skrevet 28. mars 2012 Så bra! Jeg stoler bare på frisøren min, de vet som oftest best Hår er viktig for hos jenter, og man kan spare mye unødvendig styr og penger ved å spørre litt rundt. Så sant, så sant Er bare litt irriterende at det er så forskjellig "kvalitet" på de forskjellige frisørene på samme salong, om du skjønner... Kjedelig å komme hjem og se at du har fått med deg et helt annet produkt enn hva du skal ha. Men! Hun som anbefalte Joico virket veldig flink, så jeg blir nok å gå til henne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå